Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bilarna som kör Bangkok -- Pattaya är Toyota Hiace och går varje halv timme .
I dom bilarna är det säte till 15 personer , dör är det plats till två passagerare framme med föraren
och så är det två klaff säte mot ryggen till föraren så har du två gånger tre seten och 4 bak , det blir
15 passagerare , men det händer att dom är upp till 20 stycken i en bil .
Med din beskrivning så har de fixat 6 säten mera än bilen är bygd för.
med 15 normalviktiga vuxna blir det ungefär 1200 kilo lägg sedan till lite bagage så kanske 1400.
Packar man in 20 i ett sådant fordon så blir jag fundersam. 1800 kilo är garanterat mera än vad den är bygd för.
lägg sedan till slitna fjädringar så blir det säkert rätt så svajigt.
Om jag inte missminner mig så hade den minibussen vi åkte med ner till Bang Saen när vi var där i vintras plats för 8 pers i bak och i fram för 1 passagerare
Med din beskrivning så har de fixat 6 säten mera än bilen är bygd för.
med 15 normalviktiga vuxna blir det ungefär 1200 kilo lägg sedan till lite bagage så kanske 1400.
Packar man in 20 i ett sådant fordon så blir jag fundersam. 1800 kilo är garanterat mera än vad den är bygd för.
lägg sedan till slitna fjädringar så blir det säkert rätt så svajigt.
4 säten längst bak, 3 säten nästa rad, 3 säten nästa igen, 3 nästa igen och 2 vid chauffören 15 st..
Så ser det ut i en Toyota commuter med vanliga säten, inte bekväma vip sätena.
Det är inte så ofta jag tar expressbussen , for det har vari for många olycka med dom , i december 2015
var det två döds olyckor i Bangsaen , på en vecka dör 5 personer dödas .
Här ser du två små seten mot ryggen på chauffören .
Det är inte så ofta jag tar expressbussen , for det har vari for många olycka med dom , i december 2015
Det där är inga säten det är för att lägga fötterna på, tror du dom gör säten där man skall sitta som ett V.
Om någon sitter där sitter dom på fotstödet.
Det där är inga säten det är för att lägga fötterna på, tror du dom gör säten där man skall sitta som ett V.
Om någon sitter där sitter dom på fotstödet.
Delar av Svenska sjukvård rådgivning finns sedan februari 2013 i Hua Hin .
Samtalen besvaras av svenska sjuksköterskor som bytt snöslask mot soliga stränder .
Värden har krympt , den som ringer sjukvårdsrådgivningen 117 i Sverige kan mycket
väl få rådgivning av sjukvårdrådgivningen i Thailand
Delar av Svenska sjukvård rådgivning finns sedan februari 2013 i Hua Hin .
Samtalen besvaras av svenska sjuksköterskor som bytt snöslask mot soliga stränder .
Värden har krympt , den som ringer sjukvårdsrådgivningen 117 i Sverige kan mycket
väl få rådgivning av sjukvårdrådgivningen i Thailand
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.