Thailandske nyheter

Om snubben på Makro är Jude som det påstås här så lär han nog veta vad en Kofia är och vad den står för. Jag såg en Tube och för mig lät det som båda han och kvinnan pratade arabiska.

Hmm, jag hörde henne bara skrika en massa på engelska och han mumla tillbaka på samma språk. Jaja, ärligt talat bryr jag mig väldigt lite.

Det finns en del kokobäng-figurer i Thailand. Deras ”motiv” till diverse galenskap är ofta deras egna hjärnspöken.

Om snubben på Makro är Jude som det påstås här så lär han nog veta vad en Kofia är och vad den står för. Jag såg en Tube och för mig lät det som båda han och kvinnan pratade arabiska.
Tyckte dom pratade engelska.
Och tycker det liknar..

Screenshot_20260910_095115_Chrome.webp

Hmm, jag hörde henne bara skrika en massa på engelska och han mumla tillbaka på samma språk. Jaja, ärligt talat bryr jag mig väldigt lite.

Det finns en del kokobäng-figurer i Thailand. Deras ”motiv” till diverse galenskap är ofta deras egna hjärnspöken.
Tråkigt med sånt här skit. Att det sprider sig utanför sandlådan. Det är ju samma sak i Sverige. För min del får de gärna bråka med varandra på hemmaplan, varken Sverige eller Thailand har nåt med detta att göra.

Om det är den här händelsen som vi pratar om så låter det verkligen inte som engelska.

1789027713919.webp
Låter det inte som engelska????
Är väl hur tydligt som helst att dom pratar engelska.
Kan du inte engelska?

Sen israeliska och arabiska hör du knappt någon skillnad på men dom pratade engelska bägge två och var tydligt med.

Låter det inte som engelska????
Är väl hur tydligt som helst att dom pratar engelska.
Kan du inte engelska?

Sen israeliska och arabiska hör du knappt någon skillnad på men dom pratade engelska bägge två och var tydligt med.
Hmm
Ja dom pratar engelska. Märkligt nog verkar det vara en arabisk översättning jag tittade på men när jag klistrare in länken så blev det helt plötsligt engelska. Så fel av mig. Men att han bär en Kofia eller hur man nu väljer att stava det är väl i alla fall ganska klart.

Hmm
Ja dom pratar engelska. Märkligt nog verkar det vara en arabisk översättning jag tittade på men när jag klistrare in länken så blev det helt plötsligt engelska. Så fel av mig. Men att han bär en Kofia eller hur man nu väljer att stava det är väl i alla fall ganska klart.

Eller en sån som man köper på vilken thaimarknad som helst för ett par-tre hundra baht.

Hej

Thailand places 71 provinces and Bangkok on flood, landslide alert​

By Pattaya Mail September 10, 2026

t-08-Thailand-places-71-provinces-and-Bangkok-on-flood-landslide-alert-copy.jpg
Authorities urge residents in vulnerable areas to monitor rainfall and water levels and prepare for possible evacuation.

BANGKOK, Thailand – The Department of Disaster Prevention and Mitigation (DDPM) has placed 71 provinces and Bangkok on alert for flash floods, forest runoff, landslides, and flooding through September 13. Heavy to very heavy rainfall is expected in many areas, prompting authorities to advise residents in vulnerable locations to monitor weather conditions, rainfall, and water levels and prepare for possible emergencies.

Mvh isan lover

Thailändarna kanske ska påminnas om vilka det var som slaktade, våldtog och kidnappade deras medborgare nere i sandlådan 7/10.

Just sayin'......

De företräds av Sondhi Limthongkul, dvs samma rojalist som var en av Thaksins största motståndare för tjugo år sedan.

Personligen undviker jag orda så mycket om thailändsk politik offentligt. Av ”pragmatiska” skäl.

Fler protester utanför Israels ambassad i Bangkok.

สำเนาของ-23-34-2026-09-10T141443.524.webp

Hej

Att den gamle gulskjortan och PAD ledaren Sondhi Limthongkul nu börjar organisera protester mot Israel i Thailand var en riktig högoddsare för min del.

Sondhi rally delivers pointed anti-Israel message​

Yellow-shirt veteran demands probe into Israeli land holdings and end to military violence in Gaza

PUBLISHED : 10 SEP 2026 AT 12:58

1789037642926.webp

Activist and Manager media group founder Sondhi Limthongkul greets supporters — one of them brandishing a “Jews Out” placard — at a rally outside the Israeli Embassy in Bangkok on Thursday. (Photos: Sondhi Talk Facebook)

Mvh isan lover

Hej

Att den gamle gulskjortan och PAD ledaren Sondhi Limthongkul nu börjar organisera protester mot Israel i Thailand var en riktig högoddsare för min del.

Sondhi rally delivers pointed anti-Israel message​

Yellow-shirt veteran demands probe into Israeli land holdings and end to military violence in Gaza

PUBLISHED : 10 SEP 2026 AT 12:58

1789037642926.webp

Activist and Manager media group founder Sondhi Limthongkul greets supporters — one of them brandishing a “Jews Out” placard — at a rally outside the Israeli Embassy in Bangkok on Thursday. (Photos: Sondhi Talk Facebook)

Mvh isan lover

Ja, jag kan hålla med. Dock är väl inte oheliga allianser så sällsynta numer.

Liknande trådar

A
Svar
39
Visningar
4 K
Sir One
S

Tillbaka
Topp