Thaimusik.

 
Nä dom som har det är en riktigt ösig moolam konsert och lite laokhao då är det ös och armar o ben i vädret.

Det här tycker jag är riktigt kul, men som sagt ja måste va rätt full med, nykter aldrig ;)
Denna brukar dom yla på restaurang Tigern på dom sena timmarna! En låt som jag gillar i detta segment tro jag heter "Autoklav"? Låter så men jag kan ha fel!
 
Hej

Gillar naturligtvis musiken i Thailand och har gjort det i princip hela tiden sen jag kom dit för första gången, gillar en del Thaiband som Loso, Carabao o.s.v men främst ren Isaan musik, Khmer musik och musik ifrån Laos.

Mvh isan lover
 
Gillar ni Carabao så tar er till Hua Hin för den 31 mars blir det en konsert på Ban Khun Poor Soi 88.
Stenbord och gratis inträde ;)
 
Stenbord och gratis inträde, då lär det bli ett riktigt "tunggung", får man ta med sig stenbordet hem?.....
 
Stenbord och gratis inträde, då lär det bli ett riktigt "tunggung", får man ta med sig stenbordet hem?.....
nmax hjälper dig med bokning, bord E10 är stenbordsexperternas eget. Kom i god tid denna kväll.
Dock är det ovanligt med att ta bord med sig hem, men många runt stambordet tar med sig egen dricka för att hålla sin budget och köper bara cola cola och is.
 
2647.jpg
 
 
 
Tillbaka
Topp