kurant
Forumveteran
Sånt bokar man online innan resan och blir upplockad på Suvvan.Tror du han hittar till "lampaffären"?
Tveksamt.
Man ska inte krångla till det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sånt bokar man online innan resan och blir upplockad på Suvvan.Tror du han hittar till "lampaffären"?
Tveksamt.
Jag skrev att man hittade hem p.g.a. taxi och tuc tuc.Nej det var det inte.
Du skrev om Tracking Card som är något helt annat än ett visitkort som jag skrev om.
Du har troligen en smartphone och då har du google maps,,så vad är problemet?
Varför krångla till det med appar mm när det inte behövs.
Jag skrev att man hittade hem p.g.a. taxi och tuc tuc.
Nu skriver du att tar visitkort som du kan visa upp för taxichaffisen.
Och detta gör du trotts att du "bott på hotell flera gånger" som du så stolt deklarerade.
Nu ljuger du.Jag skrev att man hittade hem p.g.a. taxi och tuc tuc.
Nu skriver du att tar visitkort som du kan visa upp för taxichaffisen.
Och detta gör du trotts att du "bott på hotell flera gånger" som du så stolt deklarerade.
Om man läser dina svar så får man ju lätt intrycket att du hittar allt på egen hand utan hjälp av taxi och tuc tuc p.g.a. att har bott på hotell fleeera gånger till skillnad från mig som helst gjorde bäst i att stanna hemma, men plötsligt så ska du ha visitkort o.s.v.Nu ljuger du.
Läs ditt första inlägg.
Står inget om taxi mm i det.
Håll dig på rätt nivå
När jag var i Chiang Mai som inte är någon liten stad så använde jag hjärnan och hittade alltid mitt boende.Om man läser dina svar så får man ju lätt intrycket att du hittar allt på egen hand utan hjälp av taxi och tuc tuc p.g.a. att har bott på hotell fleeera gånger till skillnad från mig som helst gjorde bäst i att stanna hemma, men plötsligt så ska du ha visitkort o.s.v.
Ja jag är väldigt avundsjuk på dig som har bott på flera olika hotell.När jag var i Chiang Mai som inte är någon liten stad så använde jag hjärnan och hittade alltid mitt boende.
Hotell eller condo som jag hyrde.
Utan telefon eller visitkort.
Man får en viss rutin när man har rest en del.
Att jag bott på många hotell beror på att jag jobbat som resemontör i norden,Tyskland mm.
Du verkar ha svårt att acceptera att andra gjort mer än dig. Avundsjukan lyser igenom.
Sen har du ett mkt besynnerligt sätt att tolka vad andra skriver och knåpar ihop konstiga svar.
Det är inget att sukta efter för det är tråkigt i längden.Ja jag är väldigt avundsjuk på dig som har bott på flera olika hotell.
Det krävs ett visst handlag och vana.Testa Google Maps istället.
Ja man känner sig ju riktigt misslyckad när man läser om din bedrifter.Det är inget att sukta efter för det är tråkigt i längden.
Men ger ganska bra pengar.
Men det är betydligt trevligare än att stå och harva på ett fabriksgolv hela livet som vissa gör.
Jag valde min väg och du din och det verkar som det är stora skillnader på val.
Avundsjuk har jag dock aldrig varit så den biten får stå för dig.
Du vill gärna överdriva saker man skriver.Ja man känner sig ju riktigt misslyckad när man läser om din bedrifter.
Tänk att ha bott på så många hotell så att man blivit blasé och uttråkad.
Men tjänat så mycket pengar så att förmodligen även dom förlorat sin mening.
Det måste kännas ensamt att vara så lyckad här bland en massa medelmåttor som bara sitter och skriver på Internet och drömmer om nästa thairesa.
Ja just det, det glömde jag ju.Du vill gärna överdriva saker man skriver.
Tror du verkligen att det är roligt att flyga 3-4ggr/vecka och bo på hotell hela veckan år ut och år in.
Då blir hotellivet tråkigt efter en tid med enformiga frukostar och samma TV utbud i all evighet.
Jag skrev att det gav ganska bra pengar men det kostar att röra på sig också
även om företaget betalar hotellen.
Det finns dom här på forumet som tjänar betydligt mer än vad jag gjorde på den tiden.
Du är nog forumets mest pessimistiska person som klassar dig själv som medelmåtta
bara för att någon annan har rest lite mer än en vanlig arbetare under en tid i livet.
Det är nog bäst att du skaffar det kort du frågar om så du inte springer vilse i stora världen.
Beställ en resa och bara åk och ta allt som det kommer dag för dag.
Sånt är roligt och ger erfarenheter. Men det kräver att man vågar gör det.
Avundsjukan sitter djupt i dig.Ja just det, det glömde jag ju.
Det kostar på att ligga på topp.
Ja man känner sig ju riktigt misslyckad när man läser om din bedrifter.
Tänk att ha bott på så många hotell så att man blivit blasé och uttråkad.
Men tjänat så mycket pengar så att förmodligen även dom förlorat sin mening.
Det måste kännas ensamt att vara så lyckad här bland en massa medelmåttor som bara sitter och skriver på Internet och drömmer om nästa thairesa.
Ärligt talat så tycker jag nog att jag har det ganska bra, och tycker t.o.m. att jag bor i ett bra land.Nu är ju de flesta på forumet ganska lyckade. Det finns däremot en minoritet som alltid verkar ha problem med de flesta sakerna i livet. Och skulle denna forumsminoritet inte ha ett problem så skulle de skapa ett problem utav ingenting.
Jag och frugan bor mer än 70 nätter per år på hotell på våra resor och det är inget jetset liv alls.Ärligt talat så tycker jag nog att jag har det ganska bra, och tycker t.o.m. att jag bor i ett bra land.
Det är väl därför som jag reagerar när saker och ting inte funkar.
Jag tror att jag påpekat detta förr, men skulle det verkligen vara intressant att läsa om vardagshändelser som fungerer?
I övrigt så är jag nog rätt vanlig, men vore jag inte det utan istället tillhörde någon s.k. lyckad person med intressant jobb och hög lön så skulle jag knappast sitta dag ut och dag in här på nätet och måla upp en bild av att jag levde något slag jetset liv.
Det är ju skrattretande.
Men jag är givetvis djupt imponerad över att LeWe bot på hotell.
Då är man väl en sån där Sverigehatare har jag fått lära mig.Ärligt talat så tycker jag nog att jag har det ganska bra, och tycker t.o.m. att jag bor i ett bra land.
Det är väl därför som jag reagerar när saker och ting inte funkar
Ja men det är väl bra, och gör väl inte att du hoppar upp på höga hästar och kallar andra för misslyckade?Jag och frugan bor mer än 70 nätter per år på hotell på våra resor och det är inget jetset liv alls.
Ett nödvändigt sätt bara.
Inget som imponerar och det på bara min pension.
Frun har heltid som min hjälpsyster.
En del är faktiskt värda det betyget.Ja men det är väl bra, och gör väl inte att du hoppar upp på höga hästar och kallar andra för misslyckade?