Trogen medlem

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Gazton " sa:
Upptäckte att Andrejs är CM:s äldsta medlem :)

Respekt Andrejs :wai:
Det var inte dåligt. Tyder på ett stort mått av empati som stått ut så länge med alla dårar som har passerat och är still going strong. All heder :thumbsup: :thumbsup:

Satan i gatan, han var ju den första...
Såg sen att det inte var många som fortfarande är aktiva som var före mig heller. Undrar om man börjar bli en gammal forumsräv ;)

"b-tung " sa:
[¤#@@¤%ผีสาง@¤] i gatan, han var ju den första...
Såg sen att det inte var många som fortfarande är aktiva som var före mig heller. Undrar om man börjar bli en gammal forumsräv ;)

Kan vara så. En annan är ju nykomling... ;D

Jag såg att Jo-Be var en "gammal räv" också.
Trodde faktiskt han var "nykomling", men där ser man hur fel man kan ha.

Jag tittade på statistiken på inlägg, det är inte många som har över 100 :-X

Hehe, snabb på att regga men dålig på att skriva.

Får jag inget pris?
Jag ska se till att lägga upp några nya Thailandsbilder inom en snar framtid. D.v.s när jag orkar.

"andrejsdenruskige " sa:
Hehe, snabb på att regga men dålig på att skriva.

Får jag inget pris?
Jag ska se till att lägga upp några nya Thailandsbilder inom en snar framtid. D.v.s när jag orkar.

Du kan få en korv. Peht mak mak :P

"Rolf " sa:
Jag tittade på statistiken på inlägg, det är inte många som har över 100 :-X
Det tror fan det, inte många som är födda på stallbacken.Finns ju forum med större kunskaper, Inte ont om detta även kompis gäng får ju ha sitt forum men kunskaperna lyser ju med sin frånvaro. Men som sakt va det finns ju andra forum, Syn att ni inte sett dom. För där kan ni få alla svar ni inte får svar på här. Så lycka till ni som vill söka.

"Golden " sa:
Det tror fan det, inte många som är födda på stallbacken.Finns ju forum med större kunskaper, Inte ont om detta även kompis gäng får ju ha sitt forum men kunskaperna lyser ju med sin frånvaro. Men som sakt va det finns ju andra forum, Syn att ni inte sett dom. För där kan ni få alla svar ni inte får svar på här. Så lycka till ni som vill söka.

Har själv inte hittat nåt annat forum där informationen är bättre än här, men om man har det så förstår jag inte riktigt varför man är här och gurglar !? :blank: :blank: :blank:

"Golden " sa:

Och var skulle det vara? T ex Legolas har ju mer kunskap och erfarenhet än de flesta andra forum tillsammans.

Sen att det är mer aktvitet på andra ställen är en annan sak.

"Bond " sa:
Och var skulle det vara? T ex Legolas har ju mer kunskap och erfarenhet än de flesta andra forum tillsammans.

Exakt !! det är inte kvantiteten det är kvaliteten som räknas :thumbsup: :thumbsup:

"Bond " sa:

Dom flesta forumen som jag besöker tjatar om samma saker dag ut och dag in, rör det Thailand, nähä.
Det är väl tur att det finns olika forum så att alla kan få trivas med den gemenskapen som finns.
Det går ju inte att klanka ner på ett forum utan att förklara alla som trivs där såsom mindre vetande,
dvs 55 ;D ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp