Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sociala nätverk är frivilligt och bankkonto krävs av vissa (framgår inte vilka). Det ser inte alarmerande ut på något sätt i mina ögon.
Kanon, då kan ju var och en bilda sin uppfattning om man tycker detta är relevant , det har även uttrycks att vill man ej fylla idetta till fullo so kan man antas ha smolk i bägaren och kommer att kollas upp noga samt misstänkas för oegentligheter ....Har hittat en kopia av formuläret som ThaiVISA har lagrat på sin server. Den som är intresserad kan ladda ned formuläret här: http://www.thaivisa.com/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=381273
Kanon, då kan ju var och en bilda sin uppfattning om man tycker detta är relevant , det har även uttrycks att vill man ej fylla idetta till fullo so kan man antas ha smolk i bägaren och kommer att kollas upp noga samt misstänkas för oegentligheter ....
Helt rätt @Berralund inte dugg alarmerande. Jag behöver visa bank tillgångar när jag söker förlänging på mitt uppehåll här annars inga problem.Sociala nätverk är frivilligt och bankkonto krävs av vissa (framgår inte vilka). Det ser inte alarmerande ut på något sätt i mina ögon.
Den är nog mer för dom som gillar att parta m.m.Enda jag tycker är konstig är 2.6, övriga frågor inga större farhågor.
Jag kommer inte att bo någon annanstans än hemma och det finns inget där som jag behöver ljuga om. Som sagt, banktillgångar känner dom redan till så inget oroande. Men dom som sysslar med skumraskaffärer eller befinner sig på overstay behöver kanske oroa sig lite extra.Den är nog mer för dom som gillar att parta m.m.Hotel och sånt kan man ju skriva in om man bor på samma hotel ofta, men det ör väl så att dom vill kartlägga allting om varje person
Hmmm , ja ,den kan man ju fundera på ett tag , inget kontrollsamhälle............Enda jag tycker är konstig är 2.6, övriga frågor inga större farhågor.
Visst en korkad fråga men vad är problemet? Skriv 7/11, Honda Shop och Market Village typ..Enda jag tycker är konstig är 2.6, övriga frågor inga större farhågor.
Det har du ju rätt i , tycker det är en bra ide , uppge bankkonto kan jag ju göra , det som är i det närmaste tomt och inte aktuellt... HahaVisst en korkad fråga men vad är problemet? Skriv 7/11, Honda Shop och Market Village typ..
Många frågor är ju urbota korkade men ingen är svår att svara på.
Ja local market går la bra också...iofs inte aktuellt för min del nu ändå, kommer nog inte stanna längre än max 90 dagar närmaste åren. Dock intressant följa vad som händer med visum etc iaf.Visst en korkad fråga men vad är problemet? Skriv 7/11, Honda Shop och Market Village typ..
Många frågor är ju urbota korkade men ingen är svår att svara på.
Du lever uppenbarligen i din egen lilla värd Ev , du beviar med detta inlägg din totala okunnighet i ämnet ...Tuffare och djävligare för dom kriminella i Thailand , men inte för oss laglydiga .
För kunde dom kriminella besticka Polisen , men nå jagas dom kriminella av militären .
www.svd.se/kriminella-jagas-i-thailand
![]()
![]()
Nog anser jag att det ligger en del i det @EV skriver. Nog är det främst kriminella dom är ute efter. Jag hävdar med en dåres envishet att vi som är skötsamma inte behöver oroa oss.Du lever uppenbarligen i din egen lilla värd Ev , du beviar med detta inlägg din totala okunnighet i ämnet ...