Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ปวดตูดJag kommer att undvika bufféer i fortsättningen. Frugan och jag åkte på en rejäl rännskita efter en flodkryssning i Bangkok sist vi var där. Blev bra igen efter 10 dagar. Vi mådde riktigt dåligt båda två, man vågade inte hosta eller nysa ens.![]()
Ja, speciellt om det besöks av en busslast med kineser. Risken är att du hamnar sist i kön (de gillar ju att tränga sig före) och blir utan mat (gäller främst räkor).Buffé med seafood och kyckling kan vara en riskfaktor.
Många tycks bli sjuka på Phi Phi. Vet inte varför. Efter att nu rest runt i Thailand två månader Bangkok-Koh si Chang-pattaya-koh Chang-chiang Rai -chiang mai -lampun-lampang-bangkok-hua hin-Koh Tao-Phuket -krabi-Phi Phi-krabi-Suratthani-Koh phangan-Koh Samui…..En gång i phiphi så blev jag så sjuk att jag varken kunde få i mig vatten eller mat då de åkte ut direkt och var sängliggandes. Turistguiden hämtade massa medicin och Efter några dar var jag så pass bra att jag kunde åka till fastlandet. tog ytterligare ett par dar innan jag kunde dricka chang.