V85 Trav

Vi lever ju har chans på en 6a på chanslappen

CCF6AC25-22A9-4845-96D5-1A8DD4CD9809.webp

Gomorron. Nä många felval av mig så jag är självkritisk. Och låg utdelning igen. Trots att Magnus brände med en stor favorit Hankypanky så vann Johan och Örjan med två st. Formeln är alltid. Flera Favoriter = låg utdelning. Men nästa vecka är det Bergsåker och där har man vunnit förr. Jag känner miljonkänslan spira upp.....så ni som inte gett upp....vi provar igen...

Gomorron. Nä många felval av mig så jag är självkritisk. Och låg utdelning igen. Trots att Magnus brände med en stor favorit Hankypanky så vann Johan och Örjan med två st. Formeln är alltid. Flera Favoriter = låg utdelning. Men nästa vecka är det Bergsåker och där har man vunnit förr. Jag känner miljonkänslan spira upp.....så ni som inte gett upp....vi provar igen...
Ja inte ger jag upp för en 50-lapp i veckan, kul att vara med och kanske utöka apanaget.

Bergsåker på lördag. Sportsligt fina lopp. Efter två favorit omgångar och grus i maskineriet avseende spelet sǻ tänkte jag räta upp ryggen och spana fram rätt vinnare. Spontant har jag Jacoby Keeper till 6 % som en kul vinnare. Största favoriter blir väl först Bellfaks, som verkar stabiliserat sig - men här funderar jag kallblodskusken Uffe. Sedan kör Örjan Phoenix Photo som bollade med motståndet i finalerna - men bakspår och kort? 4 dar kvar!

Bergsåker på lördag. Sportsligt fina lopp. Efter två favorit omgångar och grus i maskineriet avseende spelet sǻ tänkte jag räta upp ryggen och spana fram rätt vinnare. Spontant har jag Jacoby Keeper till 6 % som en kul vinnare. Största favoriter blir väl först Bellfaks, som verkar stabiliserat sig - men här funderar jag kallblodskusken Uffe. Sedan kör Örjan Phoenix Photo som bollade med motståndet i finalerna - men bakspår och kort? 4 dar kvar!
Örjan ska man alltid ha med...

Örjan ska man alltid ha med...
Håller med dig - han har satt tre av de största favoriterna senaste två omgångarna - däremot jagar man större utdelningar då flyger många småbongar när Örjan torskar......men jag citerar nästa storkusk i Sverige på frågan ställd...Har du någon idol bland övriga catchdrivers? Jo, svarade Magnus A Djuse - Örjan. - Varför? - Han gör aldrig några misstag!

Jag kan bara hålla med dig till 100 %. Detta är formstall.
Ytterligare synpunkter är väl att kuskarna Jörgen Westholm, Jan Olov Persson, Öysteh Tjomsland, Oskar Kylin Blom, Markus B Swedberg och Mattias Djuse är fantastiska tränare. Men har inte alla verktygen som elitkuskarna eller de strax under har. Trots att de kör många travlopp.

Slutsats. När dessa kör favoriterna är det bra att gardera.

Ändrat och ändrat. Jag startade med 2 andelar och förra gången hade jag 4 andelar och nu blev det 2 andelar som första gången....

Som spelläggare under 5 omgångar så är jag kapten och tar enväldigt beslut under lördagen innan bongen lämnas in. Ja. så är det.
Men som demokratisk chef under 40 år tog jag alltid råd från medarbetare.
För att återgå till V75 lopp 1 - så tror jag nr 6 Secondary Stall får spets...1. Han är startsnabb. 2. Andra tycker att han är en bra rygg så jag tror intede svarar. 3 Inte så bra hästar mot......och som sista argument 4....körs av bra kusk strax under eliten...så kanske spik......

V75 avd 7 körs Polar Winter Trot med 500 000 kr i första pris där norska nr 6 Ble De Geur är favorit. Absolut berättigad favorit efter vinterns starka insatser. Men lite trögstartad och jag tror att ekipaget kan bli hängande i spåren. Jag tror loppet kan avgöras i starten. Vem får spets nr 2 eller 4.

Banken och ATG har dom nåt emot att du jobbar i Norge eller?
Visste inte det var sådana problem där?

Utan inkomst i Sverige blir det så , hade säkert kunnat ordna det med att skicka in papper och kontoutdrag men tycker att dom inte har något med min privata ekonomi att göra.

Till Banken skickade jag in alla papper men dom tyckte jag va för stor risk för dom.

Tillbaka
Topp