JBK.Ltd.
Forumveteran
Rökt igen, tusan ocksåBra början, sprack i första
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rökt igen, tusan ocksåBra början, sprack i första
Tack och godnatt! Där tog mitt spel slut...Rökt igen, tusan också

Ja inte ger jag upp för en 50-lapp i veckan, kul att vara med och kanske utöka apanaget.Gomorron. Nä många felval av mig så jag är självkritisk. Och låg utdelning igen. Trots att Magnus brände med en stor favorit Hankypanky så vann Johan och Örjan med två st. Formeln är alltid. Flera Favoriter = låg utdelning. Men nästa vecka är det Bergsåker och där har man vunnit förr. Jag känner miljonkänslan spira upp.....så ni som inte gett upp....vi provar igen...
Örjan ska man alltid ha med...Bergsåker på lördag. Sportsligt fina lopp. Efter två favorit omgångar och grus i maskineriet avseende spelet sǻ tänkte jag räta upp ryggen och spana fram rätt vinnare. Spontant har jag Jacoby Keeper till 6 % som en kul vinnare. Största favoriter blir väl först Bellfaks, som verkar stabiliserat sig - men här funderar jag kallblodskusken Uffe. Sedan kör Örjan Phoenix Photo som bollade med motståndet i finalerna - men bakspår och kort? 4 dar kvar!
Håller med dig - han har satt tre av de största favoriterna senaste två omgångarna - däremot jagar man större utdelningar då flyger många småbongar när Örjan torskar......men jag citerar nästa storkusk i Sverige på frågan ställd...Har du någon idol bland övriga catchdrivers? Jo, svarade Magnus A Djuse - Örjan. - Varför? - Han gör aldrig några misstag!Örjan ska man alltid ha med...
Banken och ATG har dom nåt emot att du jobbar i Norge eller?Idag kommer ni vinna pga att inte jag har någon andel. Avstängd sedan i Söndags av ATG
Banken och ATG har dom nåt emot att du jobbar i Norge eller?
Visste inte det var sådana problem där?