Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då får vi se om du får fira med Kaffe och Champagne? Krukan vann spiktävlingen då han totalt hittade Höga "Odds" men även satte 4 spikar i rad. Det är mera imponerande. OK. Nu kör vi en omgång till och nu ska inte jag chansa utan jag tror urstarke fransosen Idao de Tillard slår av Francesco Zet på upploppetInför kommande Solvalla & jackpot nu på lördag, så blir min spik :
Avd. 5 & nr. 7 Kaffeåchampagne
@JBK.Ltd.

Här kommer samarbetet med Harryboy och för att jackpot ska hamna i rätt plånbok, min eller i vårt andelsspel.
![]()
Naturligtvis ett lågpris spel på hela 84 slantar, så nu är det bara sätta igång "Ångestens" om vinst eller förlust och kanske möjligtvis inmundiga kopiöst av alkohol så de två varande gråceller varken minns och såg utkomsten av V75 på Solvallas travbana.
@JBK.Ltd.
Skämt å sido!
GrattisSjälv satte jag sjuan men hade även tvåan (3 Observe'em) i lopp 2 (spelad bara till 4 %) där dagens största favorit vann (14 Ideal du Rocher) vilket hade getten utdelning över 100 000 kr. Nu blev det bara 5 600 kr
![]()