V85 Trav

Har sån otur i spår lottningen med andelshästen. På fredag V-65 avd 5 spår 11 igen, sex senaste spår 11 fyra gånger. Eskilstuna igen ser ut som bra hästar med i loppet.

Screenshot_20251001_171251_Chrome.webp

Vilken djävulsk svår omgång. Inga spelare fick 7 rätt så Jackpott på sjuorna. 6 rätt utbetalade 124 000 kr. Vi stannade på 3 rätt. En favorit vann (Flash Express) och då även dagens största favorit (Engine Kronos) torskade blir det alltid hög utdelning. Och sedan rekord i skrällar! 4 st hästar vann som spelarkollektivet rankade under 5 % (även vi). Surt men ny chans då nästa omgång är finalerna på Solvalla.
1759617991322.webp

Inför kommande Solvalla & jackpot nu på lördag, så blir min spik :
Avd. 5 & nr. 7 Kaffeåchampagne

@JBK.Ltd.
Då får vi se om du får fira med Kaffe och Champagne? Krukan vann spiktävlingen då han totalt hittade Höga "Odds" men även satte 4 spikar i rad. Det är mera imponerande. OK. Nu kör vi en omgång till och nu ska inte jag chansa utan jag tror urstarke fransosen Idao de Tillard slår av Francesco Zet på upploppet
1759981126651.webp

Kör i avdelning 1, Bullet the BlueSky som spik.

[COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.87)]
[td]

39%
[/td]
[td]Markera häst nummer 2. Aktuell kostnad för kupongen är 0 kr2
[/td]
[/COLOR]

Här kommer samarbetet med Harryboy och för att jackpot ska hamna i rätt plånbok, min eller i vårt andelsspel.

Screenshot_20251011-101529~2.webp

Naturligtvis ett lågpris spel på hela 84 slantar, så nu är det bara sätta igång "Ångestens" om vinst eller förlust och kanske möjligtvis inmundiga kopiöst av alkohol så de två varande gråceller varken minns och såg utkomsten av V75 på Solvallas travbana. :laugh2:

@JBK.Ltd.
Skämt å sido!

Här kommer samarbetet med Harryboy och för att jackpot ska hamna i rätt plånbok, min eller i vårt andelsspel.

Screenshot_20251011-101529~2.webp

Naturligtvis ett lågpris spel på hela 84 slantar, så nu är det bara sätta igång "Ångestens" om vinst eller förlust och kanske möjligtvis inmundiga kopiöst av alkohol så de två varande gråceller varken minns och såg utkomsten av V75 på Solvallas travbana. :laugh2:

@JBK.Ltd.
Skämt å sido!

Blir till att suga på "Ramarna" en liten stund, mitt samarbete med Harryboy slutade med tre(3) rätt.
Inte ens Harryboy kunde hitta "de där!" travarna.

@JBK.Ltd.

V75 gav 5600 kr efter att 5 favoriter vunnit och endast en skräll spelad till 7 % av spelarkollektivet. Moder Teresa sisu/Magnus Djuse var svårast att hitta. Vi fick 6 rätt som återbetalade 104 kr / 3,8 kr per andel.

De franska hästarna visade sin styrka igen och vann två lopp. Europachampionatet där Inexess Bleu tog hem prischecken på 2,6 miljoner. Han var ruggig! Och sedan segrade Ideal du Rocher i "stayerloppet" (300 000 kr) vilket var dagens största favorit. Sverige vann Europa derbyt för 4-åringar (2,4 miljoner) med Mats djuse och Hästen Dream Mine. Så sportsliga travframgångar till Sverige.

Fantastisk sport vi fick se för en femtilapp!

1760217549047.webp

Själv satte jag sjuan men hade även tvåan (3 Observe'em) i lopp 2 (spelad bara till 4 %) där dagens största favorit vann (14 Ideal du Rocher) vilket hade getten utdelning över 100 000 kr. Nu blev det bara 5 600 kr
1760218004969.webp

Nu på lördag är det så dags att lägga V75 till handlingarna. Bjerke får stå som värd för den sista V75 omgången. Nästa omgång Jägers och premiär för nya spelformen V85!

Bästa spiken spontant tisdag. På Bjerke, är 3 Keep Asking (V75-6) som till helgen möter ett motstånd han ska slå av i pyjamas. Vi är skitdåliga i fotboll men bättre i trav jämfört "baggarna"

Spiktävlingen efter 1 omgången ser ut så här;

1760429988320.webp

Tillbaka
Topp