V85 Trav

Jag gick också på Goopen men där är noll form i stallet nu. En podd gav skräll tips på vinnarna i avd 1 och 7.
Obegripligt vilket dåligt tränarresultat Björn har just nu. Egentligen varit ojämn en längre tid trots över 100 hästar på tränarlistan. Och jag trodde när Per började jobba hos honom skulle det bli ett lyft. Men tvärtom. Olle Goop var not motorn i företaget...tror jag. Men köra häst det är han bra på!

Finaler på Solvalla och Magnus A Djuse sitter på "kortleken" igen tillsammans med sin duktige storebror som är tränare på Solvalla, när det gäller favoriter. Kan Uffe skrälla?
1770165723505.webp

Resultat. V85 gav avrundat 860 000 kr där två favoriter vann (Facetime Queen och Eminent Kronos) och de svårare hästarna som skrällde (Staro Steven, Louis Qvitton och Lago Lancher). Vi stannade på 4 rätt. Nedan en jämförelse hur storspelarna lyckades jämfört med oss.
1770504570811.webp

Sedan spiken!

1770504785787.webp

Hasse Lord Skarplöth lämnar posten som vd för ATG och enligt beskedet handlar det om oenighet kring ”långsiktiga strategiska frågor” och inte om V85. Omsättningsmässigt så blev det ingen ökning vilket egentligen stavas "bakslag". Skarplöf har varit VD länge.

V85 blev svårare och varför dela ut "snuspengar" på femmorna. Däremot så är chansen till högre "kosing" nog större om du hittar 8 rätt. Så skippa femmorna.

Jag kan tänka mig ha kvar spelformen då den garanterat ger bättre betalt när man spelar i större grupp - självklart måste du hitta 8 rätt

Troligen måste man chansa mer typ tre spikar men inte tre favoritspikar.

Klockan 5.00 stiger jag upp (inget att skryta över då jag somnar framför TVn tidigt) och fredagar och lördagar ägnas åt min hobby trav. Förresten min häst vann i debuten...bland det värsta jag sett. 3-år unga stoet Hög Fara (kul namn) vann i snöstormen i Umeå för Hanna Olofsson. Köpte in mig för en del av taglet i svansen för 995 spänn.

Dagens spik måste High On Pepper vara om inte Jorma kör för tidigt IGEN!

Det tar en djäkla tid att göra V85 systemen. Liksom gå på jobbet. Synd att det är litte dålig timpenning sett till alla åren man kämpat. Idag så spikar vi en 16 % are. Må fru Fortuna vara med oss. Amen.
1771057393719.webp
1771057423724.webp

Tillbaka
Topp