Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur jag än vrider och vänder (jag är ingen gnällspik - åtminstone säger många så till mig) så stavar jag fiasko = V85. I helgen hade jag 6 rätt av 8 och vann bara snuspengar. Och omsättningen sjönk med 6 miljoner jämfört förra året.
Det är för stor skillnad på V85 mellan utdelningarna på åtta och sju rätt. Sedan blir det kaffe pengar på 5 och 6 rätt. Det är inte så konstigt att skillnaden blir stor med en jätteskräll som Västerbo Tramp, men det är ändå inte särskilt enkelt att få sju rätt med tre åttaprocentare i raden och att då bli belönad med 0,066 procent av vad åtta rätt ger upplevs som väldigt klent.
SLUTA DELA UT ALMOSOR till de som har 5 rätt...jamän då heter spelet V86.....det är det de ledande är rädd för då blandar de ihop spelen med onsdagsspelet som jag också spelar...som är intressant...ELLER GE OSS V75 TILLBAKA
![]()
Så bara kaffepengar tillbaka. Jag tror vi snart får se V75 göra come back!
Nära, nära. ?? Jag hade Peter G Norman som vann lopp 5 (Daniel körde "något" för sent med Kingen Mearas men var tvåa) med Kapten Nemo som första reserv. Däremot var det omöjligt hitta vinnare i lopp 7 (Västerbo Tramp). Men Shogun var ändå knappt slagen.