Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Bra spelatSpelformen är på topp.
Min kompis äger fina treåringen Highrise fick ett lite tips om att den var bra.. Den debuterade i Umeå i går så jag spikade den.
Chansspikade duktiga Hector Sisu som årsdebuterade. Oj jag satte V4an.![]()
Örjan+Valla säger jag!Tänkbara spikar
Nr 1 Bornets Tornado favorit
Nr 2 Hobart
Nr 2 Whos Who favorit
Nr 5 Kali Smart
Nr 5 Phoenix Photo favorit
Nr 15 Ennyennymi
Nr 10 Amalencius favorit
Jo Örjan är iskall när det vankas stora prissummor. Den 5 feb tog han två finalsegrar. Samtidigt måste vi hoppas på högre vinst och gardera två av Örjans tre storfavoriter. Om jag visste att Kali Smart nådde spets för då vinner nog den - Adrian har tagit av skorna och bike har hon gått tidigare med.Örjan+Valla säger jag!

Och slutet blev svans mellan benen, endast 4 hästar sprang som vi el. @jp tänkte ut och då kommer den där svåra frågan vem ska vi avliva först, hästarna som inte gjorde att vår önskan föll in eller ska @jp få springa upploppet på Solvalla ?!?
Näe!! Skämt å sido, shit happens!
Nya tag till nästa lördag, sitta och sura gör ingen glad.
Spelade själv en Harryboy (Favorit) och fick fem rätt på den bongen 3x15kr = 45Kr inte mycket men något...
![]()
@Jo-Be

Grattis till det. Blev ju bara en förlust på drygt 90kr. Vi andra stackare förlorade ju 100, eller 50
Nä skämt åsido, nya tag nästa vecka, det kommer, och jag är på då.Grattis till det. Blev ju bara en förlust på drygt 90kr. Vi andra stackare förlorade ju 100, eller 50
Nä skämt åsido, nya tag nästa vecka, det kommer, och jag är på då.
Om jag spontantänker enkelrad innan V75 på lördagar blir det:Om jag tänker enkelrad innan V75 på lördagar blir det:
Lopp 1 Iceland Radio nr 2 - spets och slut till 3 %
Lopp 2 Här är dagen SPIK. Kallblodet nr 3 Månlykke med 75 åriga kallblodsveteranen Gunnar Melander
Lopp 3
Då känner du säkert min gamla chef från en byggfirma i luleå,han var intresserad av trav och ägde hästar. Har för mig att firman även hade ett bord där på banan i Boden. Tyvärr finns han ej i livet mera, Erling hette han i förnamn,vill ej skriva ut efternamnet.Min hemmabana där jag hade travlicens i 33 år körde trav igår. Så jag spelade för en tjuga. Lite återbäring blev det. Nu tänkte jag formen skall hålla i till Bergsåker på lördag.
![]()