Det är för jävligt!Moralmoral hoppar av 12 februari då ATG kräver denna av mig
![]()
Kanske kan jag ta över spikarna efter det och hitta någon 90-oddsare, hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är för jävligt!Moralmoral hoppar av 12 februari då ATG kräver denna av mig
![]()
Det är för jävligt!
Kanske kan jag ta över spikarna efter det och hitta någon 90-oddsare, hehe.
Ja du har ju fullt upp nu när du blivit med fiskTur att jag kom ihåg att hoppa på även denna veckan. Blir spännande imorgon!

Ja du har ju fullt upp nu när du blivit med fisk![]()
Jävla kommuniststat.Moralmoral hoppar av 12 februari då ATG kräver denna av mig
![]()
Jadu Stefan,,, Bara vänta blir bara värre o värre här i Svedala nu .. Par år till så sitter jag på verandan o kollar in i röva på bufflen o e helnöjd...Jävla kommuniststat.
... Opps sorry för off topikJa jag har funderat på det också men pluggar nu på halvtid så får vänta lite!Jag kommer nog skriva mig i Norge inom
En snar framtid.. ska forska lite på saken till kommande vecka
Det är väl bara svara dem. Du har inkomst från utlandet, taxerad väl inget i Sverige, då måste de kolla enligt penningtvättslagarna. Bara svara, så är det lugnt.Moralmoral hoppar av 12 februari då ATG kräver denna av mig
![]()
Det är väl bara svara dem. Du har inkomst från utlandet, taxerad väl inget i Sverige, då måste de kolla enligt penningtvättslagarna. Bara svara, så är det lugnt.
Idag sitter den MoralMoralJag spikar Alma Prins med Jomar i kallblodsloppet , står 20 meter bättre till än sina värsta konkurrenter
Sen spikar jag Örjan i sista G.K Justus , tror bara den vinner
Skall kolla lite mera nu ang förutsättningarna , ska även ringa min vän som bor i Östersund om han har några idéer