V85 Trav

Moralmoral hoppar av 12 februari då ATG kräver denna av mig

E8D5E7AA-B338-40C5-B3F9-CF6C52B0C752.jpeg
Det är för jävligt!

Kanske kan jag ta över spikarna efter det och hitta någon 90-oddsare, hehe.

Ja du har ju fullt upp nu när du blivit med fisk :laugh:;)

Ja nu har jag att göra. Köpte frysta röda mygglarver till fiskarna idag och tinade lite och skickade i en kub som säljaren sa var lagom till mina fiskar. Ligger larver överallt som inte blev uppätna och är jobbiga att få tag i för att plocka ut...

Vi måste ju trava vidare, detta trevliga intiativ av @MoralMoral bör vi hålla vid liv. För ca 30 år sedan var jag travtokig. Min största vinst då var när jag spikade 3, och Elsa ur dijon var en av dom. Hon var enögd med en otrolig vinnarinstinkt och vann till ett bra odds. Den eftermiddagen vann jag 146000kr, och insatsen var blygsamma 72 rader (36kr). Men nu förtiden tippar jag bara då och då. Och jag vet hur mycket tid som ni ”insatta” lägger ner. Lycka till oss alla, och jag hoppas att Moral moral kommer på en lösning så vi kan fortsätta.

De säger skitväder imorron. Svårt för spetshästarna kanske...störst favorit Black and Quick. SkitSpår 8. Går med brodd. Reser långt m övernattning och kortlopp och en kusk som bara vann 6 % av sina V75 lopp. V75 avd 5: Det blir det hård strid om spets med Gooner och Phoenix Photo där vinnaren är den som får spets...kanske....suck...svårt hitta spikarna.....svår omgång Lycka till Moral Moral

Jag spikar Alma Prins med Jomar i kallblodsloppet , står 20 meter bättre till än sina värsta konkurrenter

Sen spikar jag Örjan i sista G.K Justus , tror bara den vinner

Skall kolla lite mera nu ang förutsättningarna , ska även ringa min vän som bor i Östersund om han har några idéer

Jag känner också för Blekkan. Svårt hitta spik idag. Spika inte dagens största favorit. Black and Quick. Då utdelningen blir låg om han vinner....

Tillbaka
Topp