MoralMoral
Forumräv
Travet lämnas in alldeles strax kommer bli 2 olika system ett som jag gjort och sen tar vi hjälp av Mr Harry
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snygg spik i första.Där satt den.
Men i sjätte satt den, efter att 8an hoppade strax innan ul. Vinner nr 10 i sista blir jag lyckligare.Bommar spiken i 4e , det va inte ens nära tyvärr
Vi tar nya tag nästa helgBommar spiken i 4e , det va inte ens nära tyvärr
Du får inte fördärva spänningen.Bommar spiken i 4e , det va inte ens nära tyvärr

Du får tala om vilken travbana så jag kan köpa en andel till den omgångenHej
Vill ni ha hjälp så är det så att jag bor 200 meter från en travbana och kan dopa / icke dopa några hästar i hagen rakt över vägen när tävlingen är hemmavid
Jag vill eventuellt hoppa med nästa vecka också !
Mvh Koh Lanta
Yes, det är bara V75 2 gånger per år och då brukar jag vara på resande fot i LOS, men mindre tävlingar typ varje Tisdag och då är det Speedway också när det är säsong, men inte samma arena.Du får tala om vilken travbana så jag kan köpa en andel till den omgången![]()
Yes, det är bara V75 2 gånger per år och då brukar jag vara på resande fot i LOS, men mindre tävlingar typ varje Tisdag och då är det Speedway också när det är säsong, men inte samma arena.
Yes, en på hösten o en på våren, men nu med förkylningen så har det var lungt med trafik utanför mej.Gissar på Sundbyholms Travbana , dock tror jag iofs att dom har V75 fler gånger än 2 gånger per år ?
Tur måste man ha i alla spel. Den ende säkra vinnaren är staten.Summeringen blev 5 rätt på mitt system. Jag gick fel i lopp 1 p g a av att jag valde Iceland Radio/Hanna Roslin (3 %) med bättre spelvärde än Arch Lane. Sedan var spiken Milligans School bra men torskade i sista steget mot andrahandaren och näst bästa hästen Global Adventure. När man spelar många andelar så måste man kalkylera med att man vill vara med och dela på 1 miljon och inte 10.000 kr. Så spelvärdet är viktigt. Min filosofi är att ta bort minst tre favoriter. Och chansspika en andra eller tredje handare. De stora pengarna finns när de stora favoriterna torskar......men sen måste man ha lite tur.....också
Staten behöver pengar så det kan vara så i längden. Ja. Men jag njuter när jag ser V75 under tre timmar. 50 kr/andel är en billig entre för denna underhållning.Tur måste man ha i alla spel. Den ende säkra vinnaren är staten.