JBK.Ltd.
Forumveteran
Förutom att jag är med i andelsspelet så inköptes en Harryboy för ökad tjocklek på plånboken, så här är den..
![]()
Egna slantar är alltid välkomna![]()
![]()
Huvaligen!?!
Två till, kommer det att bli sanningen??
Nervös, lite...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förutom att jag är med i andelsspelet så inköptes en Harryboy för ökad tjocklek på plånboken, så här är den..
![]()
Egna slantar är alltid välkomna![]()
![]()
Kommer spela nästa helg oxå sen får vi se hur fortsättningen kommer bli
![]()
Nya satser och nya vinster nästa veckaÄhh!
Här blidde en 5..
För mig och Thaisnack
Inte så illa i alla fall, i de loppen som inte gick in vann ju första reserverna.Och där tog det roliga slut .. galopp
Var hittar jag namnet på spelgruppen.Du måste anmäla dig till varje spelomgång.
Alternativt så lägger du in att du är med automatisk och då väljer du hur många andelar du är mer på varje omgång.
Var hittar jag namnet på spelgruppen.
Det borde gå att söka nånstans via ATG...eller
Vad lätt allt är när man vet - kunskap är lätt att bäraÄr du inne på ATG Tillsammans?
Tryck på Hitta Lag
Sök på Thaisnacks Travgudar
Lägg till lag eller om det står Gå med i lag
Väl inte på sidan.
Föranmälan
Där väljer du hur många andelar varje vecka och hur länge du vill vara med automatisk.
Ok. Dags för en 90-oddsarspik!OK - jag provar att axla manteln från MoralMoral....jag har enormt travintresse....stammar...kuskar.......besökt de flesta travbanor och känner många inom travsporten...jobbade på riksplanet med intresse föreningen Sleipner i 30 år....så kallblod kan jag och god mat har jag gratis mumsat i Grisburken på Solvalla....men hur vinna en miljon kronor....vi gör ett försök.....till helgen....
Jag brukar hoppa över de svåra loppen när jag försöker göra ett system. Ibland känns det som att det är läge att spika när ingen favorit finns. Istället för massa hästar i ett lopp så måste man våga... Friskt vågat hälften vunnet. Favoritspel ger inte stora vinster.Ok. Dags för en 90-oddsarspik!
Kör hårt!
Så är det. Lite chanstagning gäller. Varför? Jo. Att hitta 7 rätta kombinationerna är det som ger vinst. Det vet alla. Alltså i sju lopp. Men om man spelar fler andelar. Typ 50 kr/andel så har man möjlighet att ta mer hästar med bättre spelvärde än favoriter, andrahandare och tredjehandare. Samtidig är det mindre intressant att, 30 andelar, dela på 5000 kr. Det gör att vinstmålet måste ställas högre. Typ minst en halv miljon. Samtidigt är det en press att inte göra fiasko, när man spelar för andras pengar. Men jag kan köra 5 omgångar sen kan nån annan ta över stafettpinnen. OK?Jag brukar hoppa över de svåra loppen när jag försöker göra ett system. Ibland känns det som att det är läge att spika när ingen favorit finns. Istället för massa hästar i ett lopp så måste man våga... Friskt vågat hälften vunnet. Favoritspel ger inte stora vinster.
Kör hårt och våga vara annorlunda, hellre 3 rätt än 5 rätt. 7 rätt är bäst!