V85 Trav

Förutom att jag är med i andelsspelet så inköptes en Harryboy för ökad tjocklek på plånboken, så här är den..

Screenshot_20220129-160700.png

Egna slantar är alltid välkomna :D :D

Huvaligen!?!
Två till, kommer det att bli sanningen??
Nervös, lite...

Jo 17 kr här också torskade på båda mina spikar Gooner....sså djäkla bra Phoeinix Photo var....han vinner väl finalerna....sedan galopperade spik nr 4 i kallblodsloppet och samtidigt gjorde JOP med Bellfaks en katapultstart....
Vem kunde tro det....

Skall se om det går att ändra vem som är spelläggare annars får vi göra en ny grupp . Svarade på mailet igår och kommer garanterat bli avstängd kommande vecka

Vem är villig att ta över stafettpinnen? Måste ändra idag annars kommer jag inte kunna ändra det , gissar jag på.

Pma mig om du inte vill skriva ditt namn här ..

Jag har intresset. Hur vet man hur många andelar som anmält sig. Är det ok att lämna in raden typ 15.00 svensk tid.

OBS snart!!! 30 JAN 2022 KL 16:20 PRIX D'AMÉRIQUE ca 21,15 här i Thailand....
Jag tror nån av J P Bazire - Feudeau Seven eller Sverigbekantingen Vivid Wise As vinner
Goopens Zacon Gio och Bergarns Power räcker inte - Men norske Cockstile har form....

OK - jag provar att axla manteln från MoralMoral....jag har enormt travintresse....stammar...kuskar.......besökt de flesta travbanor och känner många inom travsporten...jobbade på riksplanet med intresse föreningen Sleipner i 30 år....så kallblod kan jag och god mat har jag gratis mumsat i Grisburken på Solvalla....men hur vinna en miljon kronor....vi gör ett försök.....till helgen....

OK - jag provar att axla manteln från MoralMoral....jag har enormt travintresse....stammar...kuskar.......besökt de flesta travbanor och känner många inom travsporten...jobbade på riksplanet med intresse föreningen Sleipner i 30 år....så kallblod kan jag och god mat har jag gratis mumsat i Grisburken på Solvalla....men hur vinna en miljon kronor....vi gör ett försök.....till helgen....
Ok. Dags för en 90-oddsarspik!

Kör hårt!

Ok. Dags för en 90-oddsarspik!

Kör hårt!
Jag brukar hoppa över de svåra loppen när jag försöker göra ett system. Ibland känns det som att det är läge att spika när ingen favorit finns. Istället för massa hästar i ett lopp så måste man våga... Friskt vågat hälften vunnet. Favoritspel ger inte stora vinster.

Kör hårt och våga vara annorlunda, hellre 3 rätt än 5 rätt. 7 rätt är bäst!

Jag brukar hoppa över de svåra loppen när jag försöker göra ett system. Ibland känns det som att det är läge att spika när ingen favorit finns. Istället för massa hästar i ett lopp så måste man våga... Friskt vågat hälften vunnet. Favoritspel ger inte stora vinster.

Kör hårt och våga vara annorlunda, hellre 3 rätt än 5 rätt. 7 rätt är bäst!
Så är det. Lite chanstagning gäller. Varför? Jo. Att hitta 7 rätta kombinationerna är det som ger vinst. Det vet alla. Alltså i sju lopp. Men om man spelar fler andelar. Typ 50 kr/andel så har man möjlighet att ta mer hästar med bättre spelvärde än favoriter, andrahandare och tredjehandare. Samtidig är det mindre intressant att, 30 andelar, dela på 5000 kr. Det gör att vinstmålet måste ställas högre. Typ minst en halv miljon. Samtidigt är det en press att inte göra fiasko, när man spelar för andras pengar. Men jag kan köra 5 omgångar sen kan nån annan ta över stafettpinnen. OK?

Tillbaka
Topp