Samet
Forumveteran
Den här rutan kommer upp när jag ska logga in.

Du är ju med via någonannans konto. Då får du väl kolla via dem.
Är väl inte mer än rimligt än att någon annan skall serva dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den här rutan kommer upp när jag ska logga in.

TackStefan, jag försökte bifoga via pm men får inte in bilderna.

Jo enkelt. Jag skickar bongen. Sedan jag tröstat mig med en cykeltur och ett wienerbröd. Så känns det bättre som spelläggare. Jag tror att detta var det sämsta resultat jag haft på flera år. Även om vi bara satsar 50 kr så blir totalen stor och chansen att vinna miljonen finns. Åså vill man lyckas. Men allt gick emot mina beräkningar. Åby nästa!! Då jäklar!Tack
Vi får lösa det så här om det inte går på annat sätt men du kan ju skicka spelkvittona innan loppen börjar, har skickat pengar till nya insatser.
Äh, skit i det som hänt det är kul att vara med när jag inte själv kan tippa men du kan ju lägga in bongen eller skriva ner numren på ett papper innan det börjar här på travsidan nästa helg.Jo enkelt. Jag skickar bongen. Sedan jag tröstat mig med en cykeltur och ett wienerbröd. Så känns det bättre som spelläggare. Jag tror att detta var det sämsta resultat jag haft på flera år. Även om vi bara satsar 50 kr så blir totalen stor och chansen att vinna miljonen finns. Åså vill man lyckas. Men allt gick emot mina beräkningar. Åby nästa!! Då jäklar!
Jag får kupongerna via e-mail..och jag förmodar att alla som har konto på ATG får det?Äh, skit i det som hänt det är kul att vara med när jag inte själv kan tippa men du kan ju lägga in bongen eller skriva ner numren på ett papper innan det börjar här på travsidan nästa helg.
Kör på @jp Nya tag nästa veckaGomorron. Trist. Känner mig deppad. Ingen pengar att dela ut. De tre största favoriterna vann och där garderade vi. Men jag är självkritisk och tog flera felval av hästar. Och maximalt oflyt. Förutom oturen så dags för bortförklaringarna. Läs här nedan ni som ids. Om jag inte får sparken så kör jag Åby nästa lördag.
Lopp 1
Sweetman sjuk. Halsimfektion. Och inte berättade han detta före loppet till tränare och kusk. Suck.
Beartime har jag haft med på bongen sista 5 gångerna. Men inte nu suck.
Trist flyga i första
Lopp 2
Favoriten vinner där vi garderar
Inte bra
Lopp 3
300 000 kr i första pris och svårt hitta vinnaren trots 7 hästar. Inte ofta man spricker med 7 hästar. Men nu sker det.
Jag erkänner. hade behövt 10 st för att hitta denna häst....trots Örjan.
Lopp 4
I två starter fungera nr 7 Vilja TYC och skulle spetsat.... men galopperar i den tredje...suck
Här tar jag bort Its A Girl nr 3 och behåller nr 10 Donna med Ulffe Ohlsson. Fel beslut.
Lopp 5
Bara Örjan kan vinna med en kantig favorit Amalencius nr 7 efter lugn start utan galopp
Nr 4 Astrum svarde inte vilket jag trodde han skulle göra
Vi garderar och favoriten vinner - suck
Lopp 6
Min spik spets. Sedan.....Sjuk häst igen enligt Erik Adielsson - men vet ej vad..... hästen stapplade i mål....som sista häst....suck
...så även om min andrahäst Hazarden vann före en tapper Bleu De Gers....depp
Lopp 7
Vi garderar min andra tänkbara spik favoriten, Champ Lane och den vann
Trist när man garderar

De tror jag inte men någon kan ju få den.Jag får kupongerna via e-mail..och jag förmodar att alla som har konto på ATG får det?
Är det någon som har din e-mail adress så kan man ju vidarebefordra dom den vägen.
Kör på @jp Nya tag nästa vecka
Ingen press på miljonvinst, men ett par hundra tusen skulle sitta fint
En fråga från en som inte kan v75,
Varför har vi 2 andelar? Varför inte spela ett system med 100kr/person?
Gomorron. Trist. Känner mig deppad. Ingen pengar att dela ut. De tre största favoriterna vann och där garderade vi. Men jag är självkritisk och tog flera felval av hästar. Och maximalt oflyt. Förutom oturen så dags för bortförklaringarna. Läs här nedan ni som ids. Om jag inte får sparken så kör jag Åby nästa lördag.
Lopp 1
Sweetman sjuk. Halsimfektion. Och inte berättade han detta före loppet till tränare och kusk. Suck.
Beartime har jag haft med på bongen sista 5 gångerna. Men inte nu suck.
Trist flyga i första
Lopp 2
Favoriten vinner där vi garderar
Inte bra
Lopp 3
300 000 kr i första pris och svårt hitta vinnaren trots 7 hästar. Inte ofta man spricker med 7 hästar. Men nu sker det.
Jag erkänner. hade behövt 10 st för att hitta denna häst....trots Örjan.
Lopp 4
I två starter fungera nr 7 Vilja TYC och skulle spetsat.... men galopperar i den tredje...suck
Här tar jag bort Its A Girl nr 3 och behåller nr 10 Donna med Ulffe Ohlsson. Fel beslut.
Lopp 5
Bara Örjan kan vinna med en kantig favorit Amalencius nr 7 efter lugn start utan galopp
Nr 4 Astrum svarde inte vilket jag trodde han skulle göra
Vi garderar och favoriten vinner - suck
Lopp 6
Min spik spets. Sedan.....Sjuk häst igen enligt Erik Adielsson - men vet ej vad..... hästen stapplade i mål....som sista häst....suck
...så även om min andrahäst Hazarden vann före en tapper Bleu De Gers....depp
Lopp 7
Vi garderar min andra tänkbara spik favoriten, Champ Lane och den vann
Trist när man garderar
Jo. Riktigt rolig omgång. Det ser ut som Örjan och Johan kör flest favoriter, Men några hästar får extra energi när de märker att det är en annan pilot vid tömmarna. Sedan är det dubbla "openstretch" på Åby. Så det brukar bli körning om positionen vinnarhålet. Jag har lagt ut en preliminär torsdags kryssning - En fråga ser du bongen MoralMoral?V75 Champions är en rolig grej dom kör faktiskt .
Förra året vann Adielsson före Jeppsson
(Hade själv spelat på Stefan person)
Men iår tror jag att någon av bröderna djuse kan ta hem titeln
Det är nog ingen som ser kupongen, inte jag iallafall.Jo. Riktigt rolig omgång. Det ser ut som Örjan och Johan kör flest favoriter, Men några hästar får extra energi när de märker att det är en annan pilot vid tömmarna. Sedan är det dubbla "openstretch" på Åby. Så det brukar bli körning om positionen vinnarhålet. Jag har lagt ut en preliminär torsdags kryssning - En fråga ser du bongen MoralMoral?
OK. Jag misstänkte att det var så. Det är bara jag som spelläggare som ser mitt första spelupplägg. Först när jag lämnat in bongen delges den via mail till övriga delägare. OK. Mina ideer korrigeras på lördag efter jag tittat på lopparkiv, banförhållanden, stortspelarnas drag, kuskar osv.Det är nog ingen som ser kupongen, inte jag iallafall.
För en vecka sen såg vi kupongen från först början. Är du inne i V75-tillsammans och gör kupongen?OK. Jag misstänkte att det var så. Det är bara jag som spelläggare som ser mitt första spelupplägg. Först när jag lämnat in bongen delges den via mail till övriga delägare. OK. Mina ideer korrigeras på lördag efter jag tittat på lopparkiv, banförhållanden, stortspelarnas drag, kuskar osv.
Glöm inte Örjan...OK. Jag misstänkte att det var så. Det är bara jag som spelläggare som ser mitt första spelupplägg. Först när jag lämnat in bongen delges den via mail till övriga delägare. OK. Mina ideer korrigeras på lördag efter jag tittat på lopparkiv, banförhållanden, stortspelarnas drag, kuskar osv.
Du kan väl vidarebefodra spelkvittot till mig om det inte blir inlagt här.Glöm inte Örjan...