V85 Trav

Det är mycket stressigare i Sverige så jag har knappt fått ägna mig åt min stora hobby. Trav. Ikväll blir det chiligryta, några Lagavulin och jag lovade cykla förbi systemet och köpa en Tommasi. Återkommer med spiktävlingen imorgon före 10.00 svensk tid.

Min chansspik blir 6 Remlov i andra kallblodslopper där jag hoppas Kristian prickar springen och bedömer tempot rätt.

Har varit svårt att hitta "spiken" så det blir avd. 8 &
Screenshot_20260523-031630~2.webp

V85 gav ca 817 000 kr. Detta efter 2 favoriter vann (Palmesus och Poleposition) och tre skrällar (Hulte Annika, Maverick och Automatic Flight. Alla loppen vanns av våra elitkuskar så ingen skräll där (Mats E Djuse tog en trippel).

Vi stannde på 4 rätt. Vi vänder blad. Och nästa vecka så är det Elitlopps helgen!!!

OBservera att vi kommer att spela både lördag och söndag. Så vi har en bong framför Tv sändningarna.

Så här spelade vi i jämförelse. Thomas Uhrberg spelade bäst i omgången.
1779586439367.webp

Statistik jens på Travronden säger:

Av årets fasta omgångar är elitloppslördagen en av de som genererar allra lägst andel spetssegrar.
Medianutdelningen för föregångaren V75 landade vid 120 744 kronor, en bit över spelformens genomsnitt. Riktiga högutdelningar var vanliga, över tio miljoner i 19 procent av omgångarna.

Spiktävlingen efter Gävle som var en svår omgång när det gäller hitta spikar.
1779848830697.webp

Jösses vilka race vi får uppleva idag. Jag ska göra andelsspelet till imorgon, i första avdelningen har jag många hästar men fått tips att en 4 procentare vinner. Favoriten har spår ett och det är inte bra enligt tips lämnaren.

V85 gav gav 24 miljoner. Svår omgång. Detta efter tre jätteskrällar (Celiaz, Carros First King och Donatello Face) och tre favoriter vann (Mellby Note, Chribo Hill och Gaining Express). Vi stannade på 3 rätt och känns alltid trist.

Men omgången var svår och här kan vi kan jämföra vårt spel med storspelarna.

1780196330971.webp

Tillbaka
Topp