Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
V85 gav 137 900 kr och vi fick 12 st femmor som bealade tillbaka 120 kr (3,90 per andel. De fyra första loppen inleddes med tre skrällar (Ziva Bris, Iaintnoquitter och omöjlige Chaplin). Två favoriter vann Jonte Godiva och Steady Express. Ganska knepig omgång vilket känslan var före.
Här ser ni hur övriga spelade jämfört oss. Travronden mäktatde bara med 4 rätt. Men det gäller hitta spikarna vilket Johan gjorde (satte tre spikar).
Beviset på att det var en klurig omgång blir spiklistan. Där endast tre stycken hittade rätt (storfavoriten Boscha sprack). Och Goop hade rätt då han tippade sig som vinnare. Och Johan spelvärde, leder.
Romme arrangerar V85 som sorgligt nog inte går bra omsättningsmässigt. Många spikar att välja men jag har haft svårt hela veckan. Mellby knekt blir min spik i högsta då jag tror han spetsar och Jinzen går med skor och skall starta i USA framledes. Four White borde hålla ut Bollinger och startar över sin favvodistans, sprint.
Svårt hitta spikar idag. Beviset är att ATG:s "Vass eller Kass" var helt oeniga. Och jag hittar då inte några "tusingar". Så här ser spelet ut. Goop hann jag inte få med så ni får lyssna själv.
V85 gav 5439 kr. Vi fick 6 rätt som totalt betalade ut 231 kr/ 7 kr per andel. Vi summerar en favoritrad (2 favoriter - 4 st "andrahandare" vilket gjorde spelet till småspelarnas omgång). Det svåra var att hitta kombinationerna dvs spikarna.
Vi jämför övriga hur många rätt och ca utbetalt tillbaka. Johan spelvärde lyckades igen (i onsdags satte han också tre spikar) så han plussade.
Johan på spelvärde har, fått plusresultat, på sin 500 hundring två V85 omgångar i rad och 6 raka spikar. Toppform som spelare. Sedan tippade Magnus Djuse sig själv som vinnare (Four White E.G.). Sista omgång är Sundsvall på lördag.
Går inte bra på V85 nu hittar spikarna men blir fel i två hästars loppen. Nära igen på skräll dubbeln, fyran i första kom tvåa, oddset när jag gjorde spelet över 230 ggr pengarna.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.