Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dags för mig att summera. Var vi nära stora pengar eller? Bara Micke vet hur hans tankar gick före han kryssade? I alla fall fick vi 5 rätt och i en omgång som var omöjlig. Beviset ingen fick 8 rätt i hela Sverige!
Jackpot! Utdelningen blev på 7 rätt 485 000 kr och vi fick 26 st femmor a 92 kr styck totalt återbetalt 72,48 kr. De 48 örena knycker ATG.
![]()
Åså alla ideer om spikar. Att Magnus tippade sig själv vinnare var före värmningen (fredag).
gick bra på DD![]()
Tar du omgången på lördag eller ska jag ta den?Åså alla ideer om spikar. Att Magnus tippade sig själv vinnare var före värmningen (fredag).
![]()
Jag kan ta den om det är OK.
Sitter och har läst på inför kvällen i Boden/Åby men har också klart för dagens säkraste vinnaree på lördag. Majblomster. Och denna gång håller du väl med mig? Möter bara ston. Så spets. Slut. Hämta ut. Däremot skall man, beakta, att dagens största favorit (per omgång) vinner BARA max drygt 50 %.
Ok för mig att du tar den.Jag kan ta den om det är OK.
Sitter och har läst på inför kvällen i Boden/Åby men har också klart för dagens säkraste vinnare på lördag. Majblomster. Och denna gång håller du väl med mig? Möter bara ston. Så spets. Slut. Hämta ut. Däremot skall man, beakta, att dagens största favorit (per omgång) vinner BARA max drygt 50 % av alla omgångar.
Det verkar som Saxon lagt dig som spelläggare så öppna och kör annars kanske det strular. Jag hinner spela.Ok för mig att du tar den.
Ok och spik på Majblomster.Det verkar som Saxon lagt dig som spelläggare så öppna och kör annars kanske det strular. Jag hinner spela.