Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Den har jag aldrig smakat och den finns inte på mitt lilla Systembolag.
Hur är den i jämförelse med Franziskaner?
Är det lönt att lägga in en beställning?
Och så tycker jag att du ska ha lite rabatt på Barshopen för den fina reklamen.
Den har jag aldrig smakat och den finns inte på mitt lilla Systembolag.
Hur är den i jämförelse med Franziskaner?
Är det lönt att lägga in en beställning?
Och så tycker jag att du ska ha lite rabatt på Barshopen för den fina reklamen.
Tack för det! Har handlat där några gånger, tagit med glas till Thailand. Franziskaner är nummer ett, Erdinger god tvåa sen är det Paulaner och Kaiserdom min favorit i Thailand.
Där kom GT:n. Och jättegott choklad från Nya Zeeland. Jag fick besök förra veckan av en Vietnames/Svensk som jag har jobbat med. En mycket trevlig man. Han fick jobb på Nya Zeeland och flyttade dit för 4 år sen. Vi hade ett mycket tight samarbete så det var trevligt att träffas. Han försökte övertala mig att jobba i det nya jättemegaprojektet NEOM i Saudiarabien men med 2 andra mega projekt och 7 år i Saudiarabien räcker…
Hursomhelst, skål.
Den ryska staten har beslagtagit andelar av två företag verksamma i landet, som ägs av den danska bryggerijätten Carlsberg respektive det franska livsmedelsföretaget Danone.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.