Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hoppas att ni får bättre väder än vi har här, för ni skall väl till Legoland? Det regnar och blåser med 10 grader. Hoppas att hockeyn blir bättre i eftermiddag.
Hoppas att ni får bättre väder än vi har här, för ni skall väl till Legoland? Det regnar och blåser med 10 grader. Hoppas att hockeyn blir bättre i eftermiddag.
Det körde vi förbi en skyllt påvägen som stod Rosegarden thai.
Funderade på om det hade någon anknytning till den skandinaviska villagen i Rayong som har samma namn.
Yngste sonen fyller år i veckan.
Det körde vi förbi en skyllt påvägen som stod Rosegarden thai.
Funderade på om det hade någon anknytning till den skandinaviska villagen i Rayong som har samma namn.
Yngste sonen fyller år i veckan.
Håller på dumpa plast, alltså herregud med plast, de slå in allt i plast även värm soppa, värmen orsakar utsläpp av gifter i maten.
Jag dör inte av det på nåra veckor men tänk de som äter det varje dag.
De köper billigaste sorten som innehåller polyeten mm och den ange bisfenol A vid uppvärmning som är cancerframkallande i stora mängder och stör hormoner i små mängder.
Sökte efter plast med märken Glas&Gaffel som tyder på användning inom livsmedel i hela Big C men finns inte.
Om man förlägger tillverkningen till Kina eller andra lågprisländer så ställer man sina egna kvalitetskrav men om man som Biltema och vissa andra skojarkedjor bara får befintliga produkter i sin egen färg med sitt eget namn eller märke på då är det oftast låg kvalitet också.
Slutade att jaga pga att frugan inte äter vilt. Jagade några år efter att vi träffats, men att bara fylla upp frysen lade med kött vi inte åt av. Kan jag inte äta vad jag skjuter så får det vara. Jaga för att sälja vägrade jag att göra tre redan tidigare.
Slutade att jaga pga att frugan inte äter vilt. Jagade några år efter att vi träffats, men att bara fylla upp frysen lade med kött vi inte åt av. Kan jag inte äta vad jag skjuter så får det vara. Jaga för att sälja vägrade jag att göra tre redan tidigar
Slutade att jaga pga att frugan inte äter vilt. Jagade några år efter att vi träffats, men att bara fylla upp frysen lade med kött vi inte åt av. Kan jag inte äta vad jag skjuter så får det vara. Jaga för att sälja vägrade jag att göra tre redan tidigare.
Nej lyssna inte på reklam, enda säkrast plast är PP eller Polypropen sommärks nummer 5. Man kan använda det för varm mat eller värma upp maten i. Jag tror inte de som säljer varm soppa i plastpåsar vet något om egenskaper hos plast.
Jag vill varna er som har kommit nyss till Thailand, det går en mycket smittsam förkylning (HMPV virus). Jag har fått det trots använde jag mask i allmänna lokaler, idag är femte dagen som brottas med det.
Undvik folkmassa och tvätta händerna som jag gjorde 5555
Var ute med grannen och drog våra hummertinor igår men det blev bara 6 st med hem + en korg med krabba. Tråkigt väder med regn och kuling.
Vi trodde vi skulle få besök av Kustbevakningen som kom mot oss och saktade ned ganska nära oss, men dom tittade bara på osdsen stund sen gav dom sig av igen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.