Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Dricker du fyra små glas vin under en kväll har du ett riskbruk, enligt Socialstyrelsen. Och då bör du erbjudas vård. – Det blir ju larvigt. Det här känns bara
Var på lanthandeln idag och hämtade min beställning från Systembolaget. Bra service tycker jag. Beställde igår tisdag på nätet och kunde hämta idag men normalt på torsdagar. Dessutom gratis leverans
Beställde ju lite Italienskt vin denna gången annars blir det mest från Spanien. Har snöat in på norra Italien och Toscana. Måste nog ta en semestertripp dit och insupa lite kultur.
Knäppte denna och det var helt okej men har inte testat till mat ännu. Skall grilla entrecôte ikväll så blir test senare. Kan nog bli en tallrik mozzarella och tomater till efterrätt också
Stänger om 2 timmar men inte omöjligt blir 2 till
Hål i väggen butikerna där man fick 24/7 är nedlagda i området, svårt konkurera med 7 dagtid och bsra öppet för natten är inte lönsamt.
Igentligen förjävligt hur cp krossar småbutiker med sina 7/11.
Lär nog inte komma upp i svart bälte som @kurant i trosavdragning iaf, i städning hade jag svart ett tag men frugan skött den här ledigheten och jag har fått brunt bälte i promenad och oranget i simning.
Ungefär samma mängd även för mig nu,tidig revälj imorgon så det går inte att ta många öl. Klockan är ställd på 04 så blir att krypa ner i sovsäcken strax.
Dricker du fyra små glas vin under en kväll har du ett riskbruk, enligt Socialstyrelsen. Överläkaren Agnes Wold håller inte med: – Det finns ingen vetenskap bak
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.