Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Yngsta dottern är sjuk och då är pappa beordrad att sova med henne ifall natten blir febrig och jobbig.
Det betyder att jag har fått höra en massa konstiga saker när hon pratar i sömnen.
Konversation mitt i natten är inte riktigt min grej, så nu är det kaffe som gäller.
Har provat både mörk och lager,,, tja går ju att dricka, är väl allt att säja om den
Och vad det gäller Leo 8 så är den något mindre sötsliskig än orginalet
Har inte blivit många öl sen jag landa i början av oktober. Köpte en Snowy idag, inte den godaste men utbudet är dåligt på BigC. Tog en för dom svarta blodkropparna också eller två.
Ser det står Jägermeister på glaset, det vågar jag inte dricka längre för händer alltid konstiga saker då, sist stod jag och dansade naken på Tyrolen för ca 20 år sen.
Ser det står Jägermeister på glaset, det vågar jag inte dricka längre för händer alltid konstiga saker då, sist stod jag och dansade naken på Tyrolen för ca 20 år sen.
Vet inte vad med jäger men får minnesluckor direkt och efter fick se foton av mig i tyrolerhatt dansandes naken vilket jag inte hade ett minne av så aldrig igen 55555
Fick googla och verkar som inte en ovanlig upplevelse gällande Jäger.
And there are any number of similar stories: soldiers who woke up the entire base in the early hours of the morning doing war games; office workers dressing up in women’s clothing during work lunches; teachers playing children’s games in the bar next to their school after one Jäger too many
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.