Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Knäpper en egen blandad "Lonkero" efter lång dag av körande.
Start :
Lasta på morgon Optimera Märsta -> lev. till Norrtälje därifrån till.
Vallentuna och COT för lasta lev. nr. två till Märsta.
Efter Märsta vända tillbaka mot Rosersberg och DOKA för två st. upplastningar av mtrl. för lev. den första till Knivsta och den andra till Forsmark kärnkraftverk där man kan bli elektrifierad av fusionen som utvecklas där.
Tror tusan i mig att jag brände av en 50-60 mil i bilen idag.
Boxing Cat Brewery, Kina’s bästa mikrobryggeri om ni frågar mig, har öppnat en bransch i Suzhou. Dessvärre väldigt lite folk, hoppas de överlever då ölen är riktigt bra.
Den 25 åriga Glennfarclasen är inte dum men Arran är en av mina favoriter har inte funnits längre än 1994 eller om det va95 köpte än tidig lagring av Arran på 30 liters fat på Juuls spiritous i Köpenhamn lagrad i 3år! Det motsvarar ca tolv i stora fat
First North-bolaget Mackmyra ansöker om konkurs. Anledningen är att whiskytillverkaren inte har lyckats säkra tillräckligt med kapital för att fortsätta bedriva verksamheten, enligt ett pressmeddelande.
First North-bolaget Mackmyra ansöker om konkurs. Anledningen är att whiskytillverkaren inte har lyckats säkra tillräckligt med kapital för att fortsätta bedriva verksamheten, enligt ett pressmeddelande.
Det var tråkigt! Jag och 3 kompisar hade ett fat där en gång i tiden, sherry type. Whiskyn blev riktigt bra. Tror jag har en halvlitersflaska kvar, den kanske blir värd pengar nu.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.