Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
I Thailand har jag fått tag på den ljusa (La Chouffe). Fast bara i liten flaska.
I Sverige har jag alltid köpt ett större gäng N'ice Chouffe till jul. Den är så otroligt god till potatisgratäng. Men väldigt mäktig, det är nästan så att jag inte får i mig en flaska på egen hand. Så den brukar komma fram vid besök av de som uppskattar en god öl. Frugan gör det inte, tråkigt nog.
Och nu första gången jag smakade Mc Chouffe. Kommer definitivt att bli flera gånger.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.