Ok.
Testar. 55555.
Har ju några maskinister på forumet så testar om nya emoji funkar
Vi har sagt många gånger ombord, duktiga försäljare och okunniga inköpare på kontoren med oftast en fd chief engineer som vesselmanager med 0 fartygshanteringskunskap, 0 datorkunskap, 0 kunskap om däck, 0 kunskap om det mesta mer än några block och cylindrar.
Dem är viktiga för framdrivningen men resten förstår dom inte, lite som dvärgarna i sagan om ringen.
Dom förstår inte hur deras maskiner används i sin grotta.
Helt värdelösa, dessa ex chief som blivit vessel managers.