Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

 
När Sverige möter Thailand.

17783382026697463628525997753762.webp
 
Bra då kan du testa av nya uppdateringen och se om det kommit några buggar :)
Ok.
Testar. 55555.
Har ju några maskinister på forumet så testar om nya emoji funkar ;)

Vi har sagt många gånger ombord, duktiga försäljare och okunniga inköpare på kontoren med oftast en fd chief engineer som vesselmanager med 0 fartygshanteringskunskap, 0 datorkunskap, 0 kunskap om däck, 0 kunskap om det mesta mer än några block och cylindrar.
Dem är viktiga för framdrivningen men resten förstår dom inte, lite som dvärgarna i sagan om ringen.
Dom förstår inte hur deras maskiner används i sin grotta.
Helt värdelösa, dessa ex chief som blivit vessel managers.
 
Ok.
Testar. 55555.
Har ju några maskinister på forumet så testar om nya emoji funkar ;)

Vi har sagt många gånger ombord, duktiga försäljare och okunniga inköpare på kontoren med oftast en fd chief engineer som vesselmanager med 0 fartygshanteringskunskap, 0 datorkunskap, 0 kunskap om däck, 0 kunskap om det mesta mer än några block och cylindrar.
Dem är viktiga för framdrivningen men resten förstår dom inte, lite som dvärgarna i sagan om ringen.
Dom förstår inte hur deras maskiner används i sin grotta.
Helt värdelösa, dessa ex chief som blivit vessel managers.
Fast blev fel, tycker vår är dålig och faktiskt haft med helt grymma och smarta att göra, så får ta tillbaka det inlägget till 79,9% .
Var mest provocerande test...
 
Fast blev fel, tycker vår är dålig och faktiskt haft med helt grymma och smarta att göra, så får ta tillbaka det inlägget till 79,9% .
Var mest provocerande test...
Fast får ta alkoholpåverkan och tänkte på att vi hade en bra chief sist och en bra vesselmanager i korea.
Fast så kom jag på samtalet jag hade med ene matrosen när vi snacka förra veckan.
Han skulle sagt.
Du skall faen ikke ta tilbaks en drit av det du skrev för dei jevle maskinisterna kan ikke en jevle dritt, kollar på sin jaekla monitors og ringer oss för hjelp.
Kan faen ikke en drit, helt odugliga.
Var det mesta jag skrev där norsk matros ord som jag snackade med i förra veckan med lite omskrivning hur han svarat på om jag tog tillbaka % och sen resten hans utbrott, så skäll inte på mig om nån maskinist här 5555.
 
Fast får ta alkoholpåverkan och tänkte på att vi hade en bra chief sist och en bra vesselmanager i korea.
Fast så kom jag på samtalet jag hade med ene matrosen när vi snacka förra veckan.
Han skulle sagt.
Du skall faen ikke ta tilbaks en drit av det du skrev för dei jevle maskinisterna kan ikke en jevle dritt, kollar på sin jaekla monitors og ringer oss för hjelp.
Kan faen ikke en drit, helt odugliga.
Var det mesta jag skrev där norsk matros ord som jag snackade med i förra veckan med lite omskrivning hur han svarat på om jag tog tillbaka % och sen resten hans utbrott, så skäll inte på mig om nån maskinist här 5555.
Snackade med han matrosen nu igen och han svor när jag berättade.
Du skall inte ta tillbaka det, dom kan ju inte ens lära barnen sina att ta på sig underbyxor och städa.
Han hade hyrt ut lägenheten till en maskinchefs son och slängt ut han i veckan och skrivit ett llångt meddelande om hur oduglig ungjäveln var och att han som maskinchef visste inte hur fan man fostrade barn.

Nu pisse paus. Men ringer igen.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp