Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Är ju det härliga med den här årstiden när det kommer in regnskur på kvällen och rensar luften.
Märker tydligt på terrassen nu att det är renare luft, bordet blir inte täckt av sanddamm längre.
Kanske skulle ta och åka ner till butiken i villagen och köpa mig par öl, tänkte det skulle bli mörkt först så dom inte ser frissen så tydligt nu när jag självfriserat mig.
Kanske skulle ta och åka ner till butiken i villagen och köpa mig par öl, tänkte det skulle bli mörkt först så dom inte ser frissen så tydligt nu när jag självfriserat mig.
Ja fast precis efter jag tog fotot kom några och börja skatea precis utanför. Har ju blivit väldigt inne med skateboard här nu.
Men coronasäkert ja, skall nog inte hoppa mellan husen.
Dock börjar smittan sprida sig här inne kanske det går snabbt, till skillnad mot dom turistinriktade vilages i Pattaya så är ju det här en village folk bor i och varje hus har boende..
Så är ju mycket folk och många jobbar på sjukhus samt i industriområdena Laem Chabang och Sriracha.
Därför vi håller oss mest innanför tomtgränsen för tillfället hemma.
Då det saknas grillväder så blir det favoritgrillölen.
Det är måndag och chefen är tillbaka på jobbet efter semestern. Det betyder inte nödvändigtvis att man har gjort sig förtjänt av en öl. Det betyder mest att man behöver en öl…eller fler.
Denna måndag blev det en hemmabrygd ekfatslagrad imperial porter. Har för mig att den låg på lite över 9 procent och det har inte blivit mindre sedan jag flaskjäste den.
Denna måndag blev det en hemmabrygd ekfatslagrad imperial porter. Har för mig att den låg på lite över 9 procent och det har inte blivit mindre sedan jag flaskjäste den.
Jag rörde ut strösocker i vatten för att blanda i dunken innan jag tappade på flaska för att få igång jästen att producera kolsyra. Men det brukar ju bli några 10-tals procentenheter över. Ölen är gjord för några år sedan, men en alkoholstinn mörk ale fler inte av att ligga och gotta till sig.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.