Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Helvetet!!
Måste frysa till is innan en isbit hittar till mitt ölglas, en öl skall inmundigas kylskåps kall och i LOS hinner den inte bli varm p.g.a. en öl där är försvinnande god
Helvetet!!
Måste frysa till is innan en isbit hittar till mitt ölglas, en öl skall inmundigas kylskåps kall och i LOS hinner den inte bli varm p.g.a. en öl där är försvinnande god
Du är en herre med både smak å stil finns många här som borde ta efter
Bara inte @Krister ,s snygga fru byter ut honom mot PanPan
Snacka om att kasta pärlor för svinen
Ledsen PanPan, kunde inte låta bli
@Walter
Må dina öron ramla av när du får höra att jag har lärt de få thaivänner jag har och de dricker numera öl utan is.
Men däremot så förvarar de i en isbox istället och de tycker att ölen smakar bättre, men de är deras tycke inte mitt..
Ja det blir nog inget byte då jag umgåtts med dom, det får allt Krister leva med själv och ta örfilarna....
Får leva vidare med min och hon med mig....
2 alkisar skall inte leva ihop så jag har min fru och hon har krister.
Har hittat en hemsida som levererar hem vin både rött och vitt vin, de har även färdiga utvalda lådor(6-10 flaskor) till en kostnad av 600-1000kr eller mer.
Jag är ingen vinkännare men jag gillar vitt och då chardonnay, så jag slog till på egen komponerad låda för 594kr och fri frakt ända fram till ytterdörren.
Mitt val blev.
2st chardonnay, Spanien
2st chardonnay, Australien
och till sist
2st Pinot Grigio, South Africa
Naturligtvis har två av flaskorna fått sätta livet till och det blev South Africa, Australien, måste säga att de smakade över förväntan mycket bra och fruktiga, friska, mycket lätt att bli vän med.
Så lycka till med ert sökande och utöka er smakpalett och om ni nu undrar vart letandet ska börja så blir det hos : Handla vin online fraktfritt i vår vinbutik på nätet | vinoteket.com
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.