Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
555 blev så dyngad, kollade messenger imorse och var några bortglömda samtal till polare i gbg.
Dom bara garva, det tror du inte vi märkte.
Skämdes först imorse, vad har jag sagt men sen skit samma jag skall hem till fru och barn noll bakfylleångest nu, jag skall hem och är så jäkla glad och alla andra vet att jag är den jag är...
Tar dock en öl, inget annat att hitta på, dom jag tänkte träffa i stan visar sig ute på båt nu, går fel skift.
Nackdelen att jobba till sjöss, för mycket fritid...
Försökte hitta Gröne jägarn igår men var väl för full, vart där några gånger och fått gratis öl.
Håller du på Häcken, trodde inte ens dom hade klack, vi betalar..
Shit va gay, visa ett manligt solo på gitarren istället!!
Polare visade nu hur hans polare Mikey Dee gjorde 6 min trumsolo sista upprädandet med scorpions, kom ige ge oss en härlig @andrejsdenruskige tolkning på gitarr.
Ha! Detta har aldrig hänt innan. En herre som kom med sin fru från Liverpool köpte en till irish coffee till mig. Jäkligt trevligt folk verkar det vara från den staden.
När jag tänker efter så var han jag mötte i Harrogate också som fråga om jag ville ha en drink men jag avböjde den gången för höll på att bli för packad
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.