Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Lite dålig service här,man måste ju själv gå & fylla på glasen. Och det lite starkare finns ju inte här än!! Men enligt personalen så kommer det finnas starkare att få om Ca 2 veckor. Men endast här i terminal 2 ej på femman.
För tio år sedan var vi på en gruppresa till Madrid med omgivningar. Vi besökte bl.a byn Chinchón. Där spelades den första versionen av ”Jorden runt på 80 dagar” in. På den tiden var det runda torget en tjurfäktningsarena. I Chinchón tillverkar man en stark dryck med anis-smak. Nu har jag häller upp ett glas Chinchón för att titta på min gamla video:
Nu är man i storstan, Jomtien. Tar en öl under tiden jag väntar på frugans syster. Vi skall ut och äta. Blev hotel här (Aiyaree Place Hotel). Kommer nog inte vara körbar senare ikväll
Slaktar sup ikväll & ny bekantskap med denna öl,otroligt nöjd med hur dagen avslutades.
Haft lite stolpe ut tidigare!!! Men ikväll vände oturen...Och nu kan man åka hem med flaggan i topp
Slaktar sup ikväll & ny bekantskap med denna öl,otroligt nöjd med hur dagen avslutades.
Haft lite stolpe ut tidigare!!! Men ikväll vände oturen...Och nu kan man åka hem med flaggan i topp
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.