Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Min forum aktivitet går alltid upp när jag är i Thailan, även utan alkohol innanför västen. Det är ett thaiforum och jag är ledig. Tur attiska skriver mer än dom tänker 555555
Min forum aktivitet går alltid upp när jag är i Thailan, även utan alkohol innanför västen. Det är ett thaiforum och jag är ledig. Tur attiska skriver mer än dom tänker 555555
Skönt med hjälp av rättstavning Ser ju ut som om jag är aspackad när jag skriver Kommer kanske bli det men långt ifrån ännu
”Tur att vissa skriver mer än dom tänker” skall det vara i inlägget innan om någon inte förstod
GTn svara bra! Frugan sa: ta det lugnt du måste köra motosai till marknaden. Sorry to late för länge sedan svarade jag
Dom här biter i alla fall. Inga blandningar som på thai airways @andrejsdenruskige
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.