Vad har gjort dig särskild glad idag ?

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det faktum att jag "bara" har 11 dagar kvar tills jag skall åka till LOS och får träffa min älskade hustru igen. Plus barnen och resten av familjen förstås! :laugh: :laugh: :laugh:

Att få umgås med sin son en heldag.. Bara vi, Det tar jag med mig :thumbsup:

Gått och sugit på karamellen hela dagen, sen gårdagens stora fyrverkeri på Råsunda :D
BANG BANG BANG BANGURA :thumbsup:

"matteisurin " sa:
Gått och sugit på karamellen hela dagen, sen gårdagens stora fyrverkeri på Råsunda :D
BANG BANG BANG BANGURA :thumbsup:
:upanddown: :clap_tranparent: :upanddown:
Sitter och tittar på Örebro Djurgården trodde Dif skulle få spö men nu leder dom med 1-2 fan också då kan jag inte tråka frugans grabb i morgon.
Men man kan ju alltid kolla tabellen :D

Det som har gjort mig väldigt glad idag är att jag gjorde något jag normalt inte brukar göra. Jag gick inte till jobbet idag :D, jag talade om för min kollega igår en halvtimme innan jag gick hem att ha en bra sommar så syns vi om 7 veckor.

Det var värt det, för min förmiddag idag var värd mer än jag kan beskriva i ord. :wai:

Å jag fick tag i min glass ÅSE päron och vanilj, fick visserligen åka 12 mil men vad gör man inte :D

"legolas " sa:
Idag är jag skitglad för att midsommar i Sverige är över, och jag behöver inte sakna den så mycket nu i vår vanliga vardag härnere längre..... ;D ;D ;D

Det var väl skönt Lego så du slipper ha ångest :D. För min egen del saknar jag aldrig de svenska helgerna, mer än ledigheten då förstås, men att fira dessa helger är inget för mig, kan jag vara utan. Jul och Nyår t ex är roligt at fira i Thailand men inte här hemma :thumbsup:

Mvh Peter :wai:

Att det bara är tre dagar kvar tills Älsklingen landar i Sverige :upanddown:

Det som har gjort mig särskilt glad är min biljett för 6 veckor i Thailand som jag köpte idag ;D ;D ;D

Inget speciellt har gjort mig glad idag, jag är glad ändå varje dag på semestern, när jag kan se tillbaks och veta att jag har jobbat ett helt år för att kunna vara där jag är just nu. Såfårn och med nu och 4 veckor frammåt kommer jag att vara lika glad varje dag, jag slipper laga mat,diska,städa,jobba. Bara njuta av dag för dag. Jag behöver iof värma vatten till kaffet, diska kaffemuggarna och plocka iordning rummet men det är en droppe i havet mot vad vardagen är.

"legolas " sa:
Grattis kycklingen till en lycklig tid i ditt liv, efter ett långt arbetsår, så har du jobbat ihop till det och förtjänat det.
;D ;D ;D

Tack legolas.
jag känner att jag förtjänar det, förr så var man mer i tacksamhetskuld att "äntligen". har är det semester, nu förstår man att det är man förkänt av, ingen annan som har givit en det.

"Kycklingen " sa:
Tack legolas.
jag känner att jag förtjänar det, förr så var man mer i tacksamhetskuld att "äntligen". har är det semester, nu förstår man att det är man förkänt av, ingen annan som har givit en det.

Ha det sa bra dar uppe i Chiang Mai, for mig rinner tiden i LOS sa sakteliga ut... :-\

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar