Det gjorde mej glad !!!!

:clap_tranparent::clap_tranparent:
1688924406276.jpeg
Vilken sport?

Glad att det inte hände för mig, för att en besvikelse över inte få behålla hade blivit för stor...

Är man en så liten gubbe att fobolslag bestämmer eller du tycker det är det bästa ,Huva väx upp

@Boa52
Var är otrevligheterna skrivna?
Svarar bara tillbaka på @Berralund's mardrömmar och definitivt utan intentioner att såra honom och polarn som nämns i text som är en inbiten AIK:re och inte ens är medlem här på forumet.
Honom, har jag redan pratat med tidigare idag och visat bild ang. Hammarby IF sängkläder och vi har ordmässigt hackat på varandra med glädjen i rösten över våra älskade fotbollslag.
Så för att inte låta elak på något sätt @Boa52, om du inte kan se vad ett skrivet skämt är, så undrar jag vänligt vem av oss två som behöver, som du säger "Huva väx upp"...

@JBK.Ltd. ;)

@Boa52
Var är otrevligheterna skrivna?
Svarar bara tillbaka på @Berralund's mardrömmar och definitivt utan intentioner att såra honom och polarn som nämns i text som är en inbiten AIK:re och inte ens är medlem här på forumet.
Honom, har jag redan pratat med tidigare idag och visat bild ang. Hammarby IF sängkläder och vi har ordmässigt hackat på varandra med glädjen i rösten över våra älskade fotbollslag.
Så för att inte låta elak på något sätt @Boa52, om du inte kan se vad ett skrivet skämt är, så undrar jag vänligt vem av oss två som behöver, som du säger "Huva väx upp"...

@JBK.Ltd. ;)
Var är otrevligheterna skrivna, inte vet jag nåt du hittat på, Vad jag menar fullvuxna män kallar ett fotbollslag för älskade
det måste vara dom som har förb-lite att göra, kolla Tv, Fotboll, Ishocky hela tiden gör nåt vettigt istället

Var är otrevligheterna skrivna, inte vet jag nåt du hittat på, Vad jag menar fullvuxna män kallar ett fotbollslag för älskade
det måste vara dom som har förb-lite att göra, kolla Tv, Fotboll, Ishocky hela tiden gör nåt vettigt istället
och du verkar sitta på forum å titta å skriva har du förlite att göra??? har du huggit och kluvit vinterveden, klippt gräsmattan , klippt häcken ,dikat ur myren mm

Fick ett positivt samtal från neurokirurgin i Umeå i morse angående resultatet av senaste magnetröntgen . Det gjorde mig väldigt glad kan jag lova !!!
Jag har en liknande positiv upplevelse för tio dagar sedan.
Resultatet från ultraljudsundersökning av hjärtat var väldigt bra och ingen hjärtsvikt konstaterades utan besvären som jag råkade ut för efter midsommar berodde troligen av en infektion i hjärtmuskeln.

I alla fall godkänt utan anmärkning på den fronten.

Nu är det en lunga som måste följas upp efter CT scan.
Den är lång väntetid och inte akut.

Bajen spöade Djurgården med 3 - 0 i Sthlm derbyt
Och i sig, gör det att Hammarby IF tar sig upp på en tredjeplats i tabellen.
Fotboll må vara tråkigt för vissa, den väcker känslor lagen imellan..

@JBK.Ltd.

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0