Z
zMacen
Gäst
Upphandling och IT-samordning sedan 20 år tillbaka.
Innan dess dryga 15 år i musikbranschen.
Innan dess dryga 15 år i musikbranschen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om det inte fungerar, så får jag väl ta och bli gigolo"Lunkan " sa:Ganska nyligen upphörde ett uppdrag där jag gjorde strukturer och lösningsidéer till ett strategispel.
Nu testar jag om jag kan få igång en tillräckligt lönsam Internetverksamhet
Fixa gärna ett jobb åt mig på sjön..det vore bra för mig, och alla andra i min omgivning"Berralund " sa:Ulle, gigolo - riktigt roligt. ;D
Nej, jag jobbar faktiskt till sjoss. Darav problemen med internetuppkopplingen.
Berralund![]()
"ulle " sa:Fixa gärna ett jobb åt mig på sjön..det vore bra för mig, och alla andra i min omgivning
"ulle " sa:ja och vem fan vill ha mig med på en båt? då det inte går att komma undan mig på flera veckor...
"legolas " sa:ojojoj Berralund, secken miljö att jobba i, hahahahahahaha!!!!
;D ;D ;D
Ja, det kan inte vara roligt att vara fast på en båt om man måste umgås med någon riktigt otrevlig. Om man jobbar via Internet, så slipper man i alla fall se dem"Berralund " sa:Säg inte det, du kan inte ana vilka typer man har stött på genom åren. Du ligger garanterat bland de mera normala....
"Lunkan " sa:Ja, det kan inte vara roligt att vara fast på en båt om man måste umgås med någon riktigt otrevlig. Om man jobbar via Internet, så slipper man i alla fall se dem![]()
"Berralund " sa:Som tur är så är det sällan man råkar på någon otrevlig. Och jag har den fördelen nuförtiden att jag kan sparka honom i så fall, men det har inte hänt än.
Berralund![]()
Menar du zoo-ling?"legolas " sa:ling jobbar på zoo????
;D ;D ;D 8) 8) 8)