Har du ett hotell/jobbar på ett hotell i Thailand?

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej!
Jag heter Maria och är en 17 (snart 18) årig tjej från Umeå.
Jag går tredje (sista) året på resor och turism programmet på en skola utanför Umeå.
Jag har praktik vecka 8 år 2009. och 4-5 veckor frammåt, alltså från vecka 8-12. Och under den perioden får jag åka utomlands och praktisera, det finns platser i tex Barcelona, tenneriffa och kreta. Om jag har egna kontakter eller vet något ställe i ett annat land så får jag göra min praktik där.
Jag har praktik 3 gånger under min gymnasietid, nu i Maj/Juni som var så jobbade jag på rest and fly på Arlanda i en månad. Fick för det mesta stå i receptionen där och städa rummen m.m. Nu på måndag ska jag praktisera på scandic hotell här i Umeå i en månad.

Jag undrar om det är någon av er här på chaimai som har ett hotell i Thailand eller kanske vet någon som har ett hotell som skulle vilja ha gratis arbetskraft. Jag vill inte ha betalt under perioden som jag jobbar, för det är en praktikperiod genom skolan, och vi vill inta ha betalt då.
Skolan betalar flygresan (tur och retur), boende och mat.

Jag har själv vart i Thailand tre gånger och älskar det landet!
Kan thailändska och thaiskrift, har kunnat det i ca 2 ½ år nu.

Hör gärna av dig om du vet något hotell som är intresserad av gratis arbetskraft.
Vänliga hälsningar
Maria  :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

G
Svar
196
Visningar
13 K
glimten66
G
D
Svar
13
Visningar
3 K
A
P
Svar
38
Visningar
6 K
Hans Svensson
H
G
Svar
14
Visningar
2 K
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
kjell.t
K
A
Svar
0
Visningar
1 K
Anonym
A
I
Svar
6
Visningar
3 K
ingo17
I
A
Svar
6
Visningar
2 K
A
A
Svar
32
Visningar
13 K
broder Tuk Tuk
B
 
Tillbaka
Topp