I Sverige eller Thailand?Jag ska bara sova. Sen ska jag fortsätta att leta lägenhet. För man vill ju inte va hemlös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I Sverige eller Thailand?Jag ska bara sova. Sen ska jag fortsätta att leta lägenhet. För man vill ju inte va hemlös.
Vad är det för stämpel, har jag aldrig hämtat hos Immigrationen i Nakhon Phanom, var där idag och fich 90 dagar tillJag skall till Buriran Immigration och hämta min extension stämpel
SverigeI Sverige eller Thailand?
Den finns bara att få i Buriram , speciell för faranger från Stockholms skärdgård, kallas extension (Stay with Wife ) 12 mån, sen får jag varje 90 dagars hämtning i Limo för att ta en drink med chefen och han stämplar 90 dagars rapport, sedan Waiar hela immigrationen när jag gårVad är det för stämpel, har jag aldrig hämtat hos Immigrationen i Nakhon Phanom, var där idag och fich 90 dagar till![]()
.
Ohh jävlar!Den finns bara att få i Buriram , speciell för faranger från Stockholms skärdgård, kallas extension (Stay with Wife ) 12 mån, sen får jag varje 90 dagars hämtning i Limo för att ta en drink med chefen och han stämplar 90 dagars rapport, sedan Waiar hela immigrationen när jag går
Tredubbla med stjärnstämpel på, den duOhh jävlar!
Fast för att få detta krävs det väl minst dubbla boardingkort???
Seriöst så vet jag inte vad jag får för stämpel där då jag aldrig har tagit en extension på ett Married förut, så kanske bara ett datum, men gissar på att det blir en datumstämpel som är "stay with wife 26 july 2024".Tredubbla med stjärnstämpel på, den du
Varför inte 26 augusti 2024?Seriöst så vet jag inte vad jag får för stämpel där då jag aldrig har tagit en extension på ett Married förut, så kanske bara ett datum, men gissar på att det blir en datumstämpel som är "stay with wife 26 july 2024".
Vilken del av Sverige bor du?Sverige
Puh för bövelen!Imorgon den fredagen den 25 blir det löning och fredagsöl.
Alternativt grogg och knarka som Christer Pettersson och Nalle Phu säger.
Denna stämpel .sen även mitt Non o som inte kan fås inne i Thai. Förstod ju att jag inget svar kommer att få då denna som påstod detta inte funkar förmodligen blev lite purken. Massor som får detta när de kommit in på exemption of Visa, sedan fortsätter man bara med extension, antingen retirement eller Married, Själv tänker jag byta detta Thai wife till Retirement nästa gång , för mycket papper och krångel , bara att flytta över lite mer slantar till MigrationskontotVad är det för stämpel, har jag aldrig hämtat hos Immigrationen i Nakhon Phanom, var där idag och fich 90 dagar till![]()
.
Söker i nästan hela södra sverige. Men det löser sig nog. Det brukar göra det.Vilken del av Sverige bor du?
Jag tänker om någon här kan hjälpa till.