Vad skall du gör imon?

Vad är det för stämpel, har jag aldrig hämtat hos Immigrationen i Nakhon Phanom, var där idag och fich 90 dagar till :) ;).
Den finns bara att få i Buriram , speciell för faranger från Stockholms skärdgård, kallas extension (Stay with Wife ) 12 mån, sen får jag varje 90 dagars hämtning i Limo för att ta en drink med chefen och han stämplar 90 dagars rapport, sedan Waiar hela immigrationen när jag går

Den finns bara att få i Buriram , speciell för faranger från Stockholms skärdgård, kallas extension (Stay with Wife ) 12 mån, sen får jag varje 90 dagars hämtning i Limo för att ta en drink med chefen och han stämplar 90 dagars rapport, sedan Waiar hela immigrationen när jag går
Ohh jävlar!

Fast för att få detta krävs det väl minst dubbla boardingkort???

Jag får den största lön jag fått i mitt liv men kan inte säga hur mycket för då förstör någon det med orimliga siffror för mig.
Nu är jag svartfot också då jag blir pensionär men jobbar ett par månader till pga snålhet (Thailandsresa i vinter) Sedan får jag hitta på ett bra stråk för pantburkar hemma. Ser en en gubbe ibland som går på vägar och motionstigar med fulla kassar så centrum skall jag glömma.

Vad är det för stämpel, har jag aldrig hämtat hos Immigrationen i Nakhon Phanom, var där idag och fich 90 dagar till :) ;).
Denna stämpel .sen även mitt Non o som inte kan fås inne i Thai. Förstod ju att jag inget svar kommer att få då denna som påstod detta inte funkar förmodligen blev lite purken. Massor som får detta när de kommit in på exemption of Visa, sedan fortsätter man bara med extension, antingen retirement eller Married, Själv tänker jag byta detta Thai wife till Retirement nästa gång , för mycket papper och krångel , bara att flytta över lite mer slantar till Migrationskontot

20230825_101841.jpg

20230825_170207.jpg

Senast ändrad:
Stefan, du fick väl inte 90 dagar till ? Du får extension 12 mån med rapportplikt var 90e dag, naturligtvis får du då ingen stämpel , bara en "Note" med datum för nästa 90 dagars som jag gör själv på internet, tar 5 min att fylla i denna, sen kommer kvittens vanligtvis samma eller nästa dag

Tillbaka
Topp