Vad skall du gör imon?

Stefan, du fick väl inte 90 dagar till ? Du får extension 12 mån med rapportplikt var 90e dag, naturligtvis får du då ingen stämpel , bara en "Note" med datum för nästa 90 dagars som jag gör själv på internet, tar 5 min att fylla i denna, sen kommer kvittens vanligtvis samma eller nästa dag
Jo jag var hos IM och fick 90 dagar till.

Alltid trevligt att hälsa på de rara tjejerna hos IM, sen har man ju 3 veckor på sig att göra 90 dagars så jag tar det i samband med något annat jag ska göra i Nakhon Phanom.
Ja, är det en trevlig stad och en trevlig resa så varför inte, själv hatar jag att köra till Buriram. Tycker inte om staden och absolut inte om den skitvägen , men Immigrationen är ok likaså personalen helt ok, förutom mutpåsen på det lilla kontoret som ligger vid Arenan, det är en riktig skitstövel

Ja, är det en trevlig stad och en trevlig resa så varför inte, själv hatar jag att köra till Buriram. Tycker inte om staden och absolut inte om den skitvägen , men Immigrationen är ok likaså personalen helt ok, förutom mutpåsen på det lilla kontoret som ligger vid Arenan, det är en riktig skitstövel
Har du inte närmare till IM i Khon Kaen och Korat?

Tillbaka
Topp