Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bättre än Sverige men Samui är ingen paradis ö längre, helt sönder exploaterad och styrs av kriminella. Finns inga snälla barn där så tomten kommer inte.
Bättre än Sverige men Samui är ingen paradis ö längre, helt sönder exploaterad och styrs av kriminella. Finns inga snälla barn där så tomten kommer inte.
Samui är ingen paradis ö längre, helt sönder exploaterad och styrs av kriminella
...och vilken ö är inte det, skulle väl vara ett fåtal då Koh Samet är ju förhållandevis ok, då en del är nationalpark, men vem är det som styr? Jo inte helt rumsrena typer.
Har faktiskt inte varit på Koh Samui sen 1991, men jag tvivlar ju inte på din kommentar, var det redan på den tiden, alltså maffia, men samtidigt finns det någon plats som inte är infekterat med detta i Thailand?
Mitt i Nordsjøn i full storm, frugan och pöjken satte sig precis på bussen till Mahasarakham, dom blir i byn till strax efter nyår nu under jullovet, skönt man slapp åka dit upp har jag det bättre ombord än där uppe i ödemarken bland oätlig mat och flugor .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.