Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har jobbat med dykning i 6 år i Thailand och har alldrig hört om något ställe där man kan simma med delfiner men jag kan ju ha fel.Min erfarenhet är att så fort du hoppar i vattnet så håller dom sej på behörigt avstånd vilket jag också tycker är bra för deras egen skull.
Du kan göra dagsutflykt från bkk,pattaya och områden runt trat. Tror det heter Ocean world. Tror att du är där under en bra tidpunkt, inte så hysteriskt fullt. Du kollar in en delfin schow och får sedan utföra många av tricken själv i en extremt stor bassäng. Ta inte med onödiga smycken eller piercingar, Dom klippar naglarna på dig och så får du duscha dig ren innan du får kliva i. Jag var otroligt neggo innan och otroligt nöjd efter. väl värt ett besök
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.