A
Anonym
Gäst
Blev kär igen igår .har alltid gillat retrohojar .så blev med hoj även i Sverige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej , funderade , men köpte den ej , för mycket mil samt en problem med kammarna på den motormodellen tyvärr, Men denna XJ 900 har gått 5000 mil , Grymt välskött 91a uttagen i bruk april 93 , Yamaha XJ 900 shaftdrive ,, bra på ett sätt , men dreva om den kan man glömma. För den som inte vet drygt 90 hk fyra förgasare , ingen racer , men rör på sig hyfsat , bra vrid och en gammal classiker som jag gillar ,Köpte du inte en VFR 750 för någon vecka sedan?
Nej , funderade , men köpte den ej , för mycket mil samt en problem med kammarna på den motormodellen tyvärr, Men denna XJ 900 har gått 5000 mil , Grymt välskött 91a uttagen i bruk april 93 , Yamaha XJ 900 shaftdrive ,, bra på ett sätt , men dreva om den kan man glömma. För den som inte vet drygt 90 hk fyra förgasare , ingen racer , men rör på sig hyfsat , bra vrid och en gammal classiker som jag gillar ,
Hojen med en fin Shoei Systemhjälm i nyskick , Nytt ABU bygellås granit samt dito Abus granit skivbromslås 8000 pengar , som hittat , prutade en tusing , Väl värt slantarna . Gissar på att bara Hjälmen kostar runt 8 papp ny![]()
Geardriven cam på den 1987 an , fanns mycket frågetecken på denna , inte innan mitten av 90 talet som jag skulle tordas köpa en sån , det var lagringarna på kammarna som havererade .Iofs inte hela värden , men fick minst lika bra hoj nu , och betydligt billigare samt halva miltaletVar det 750:n som hade kedja med självjustering och 800an som hade remmar?
Låter billigt, vad kostar försäkringen?Nej , funderade , men köpte den ej , för mycket mil samt en problem med kammarna på den motormodellen tyvärr, Men denna XJ 900 har gått 5000 mil , Grymt välskött 91a uttagen i bruk april 93 , Yamaha XJ 900 shaftdrive ,, bra på ett sätt , men dreva om den kan man glömma. För den som inte vet drygt 90 hk fyra förgasare , ingen racer , men rör på sig hyfsat , bra vrid och en gammal classiker som jag gillar ,
Hojen med en fin Shoei Systemhjälm i nyskick , Nytt ABU bygellås samt dito Abus granit skivbromslås 8000 pengar , som hittat , prutade en tusing , Väl värt slantarna . Gissar på att bara Hjälmen kostar runt 8 papp ny![]()