Verkställt dödsstraff.

Låt det puckot blandas med övriga interner, som är grova våldsverkare.. De hade inte tvekat en sekund att slå i sönder honom eftersom att han dödat barn.. Nu lever han lyx...
Han kan sitta och överklaga hur mycket han vill den lille nasisten… Släpp ut honom bland de andra i fängelset..
Då hade han fått känna på sin egen sjuka inställning... Han hade fått så mycket stryk att han önskat han inte var född..
Han kunde väl överklaga mot de andra i finkan som skickar honom till sjukan.. :mad:

Inte en tanke på familjerna som drabbats av att han mördat deras barn.. :mad::mad::mad: 77 stycken barn dödade han!!! :(:(:(:( :(
Hatet flödar på TS.:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:

Låt det puckot blandas med övriga interner, som är grova våldsverkare.. De hade inte tvekat en sekund att slå i sönder honom eftersom att han dödat barn.. Nu lever han lyx...
Han kan sitta och överklaga hur mycket han vill den lille nasisten… Släpp ut honom bland de andra i fängelset..
Då hade han fått känna på sin egen sjuka inställning... Han hade fått så mycket stryk att han önskat han inte var född..
Han kunde väl överklaga mot de andra i finkan som skickar honom till sjukan.. :mad:

Inte en tanke på familjerna som drabbats av att han mördat deras barn.. :mad::mad::mad: 77 stycken barn dödade han!!! :(:(:(:( :(

Fler svamlare här tydligen, han dödade faktiskt inte 77 barn. Han sköt 69 personer till döds, varav 55 under 20 år. En av de döda drunknade under försök att simma till fastlandet och minst 110 personer sårades. :)

Du kanske fick siffran 77 från mitt inlägg, men faktum är att jag inte skrev att han dödade 77 barn, jag skrev att han tog ifrån 77 människor sina mänskliga rättigheter, och det är en jäkla skillnad i betydelse.

Och ska någon avrättas, (vilket några borde) så är det enligt mig staten som ska utföra det, annars överlåter staten avrättningen till privatpersoner, (även om de är kriminella) och skapar nya brottslingar för att slippa ta skulden, och det är fel.

Senast redigerad av en moderator:
Jag arbetade i Oslo när Breivik utförde sina dåd. Jag körde skyttel buss mellan Oslo och Drammen och var på väg till Oslo när regeringskansliet sprängdes. Eftersom ingen i det läget visste vad det var som hänt så stängdes Oslo blixtsnabbt av polisen och vi kunde inte köra in i Oslo utan var tvungna släppa av passagerare i Lysaker, men många valde att åka hem igen, radion gick varm med olika spekulationer om vad som hänt och folk uppmanades hålla sig hemma. Först kom snacket om terrordåd men när jag vänt i Lysaker och var nästan tillbaka i Drammen så kom beskedet om Utöya, men ingen visste då att det var samma gärningsman så vid det läget började det talas om en invasion eftersom de slog till på flera platser.

Tillbaka
Topp