Vilket är bästa stranden i Khao Lak?

A

Anonym

Gäst
Hej
Vi funderar på att ta en kombinationsresa med Tui/Fritidsresor i slutet av Mars, vi har aldrig varit till Khao lak men kommer troligen boka första v där, min fråga vilken strand är finas/bäst, tips på hotell som Tui har
vi är 2 vuxna som söker lugn och ro :)

Hej
Vi funderar på att ta en kombinationsresa med Tui/Fritidsresor i slutet av Mars, vi har aldrig varit till Khao lak men kommer troligen boka första v där, min fråga vilken strand är finas/bäst, tips på hotell som Tui har
Skriv ett PM till @Kycklingen . Hon är ofta på Khao Lak och känner säkert till allt som är värt att veta. Lycka till och trevlig resa när det väl blir så dags.

Till Thailand kombinerar man sin resa bäst själv. Bortsett öarna så är väl White Sand Beach finast i Khao Lak.

Hej
Hotell tips kan jag inte ge dig men jag utgår ifrån att alla hotell Tui har är fina.
Min personliga favoritstrand är Memorie Beach efter den coconut beach.
White sand är också superfin men dom tar betalt för solstolarna även om man äter och dricker där. Dom andra stränderna är det gratis fast självklart vill dom väl att du ska köpa något att dricka men inget krav.
Sen finns det oändligt många olika stränder i flera km.

5555555555555555 Ja ingen är ofelbar i skriveriet...555

hehe..., ja ibland kan det bli lite konstigt och det är väl det som är det fina i kråksången. Det jag regerade på är ju att Skriv ett PM...är ju en direkt uppmaning till TS att göra det för att få förslag och PM är ju Privat Message, alltså privat ingen annan skall få informationen.

Hade han enbart taggat Kycklingen, hade jag överhuvudtaget inte reagerat men sen här då skriver han att "han vet att Kycklingen kommer att svara här", ja varför göra något överhuvudtaget, men som sagt var Berra menar bara väl, kanske den sydkinesiska havsluften:D

hehe..., ja ibland kan det bli lite konstigt och det är väl det som är det fina i kråksången. Det jag regerade på är ju att Skriv ett PM...är ju en direkt uppmaning till TS att göra det för att få förslag och PM är ju Privat Message, alltså privat ingen annan skall få informationen.

Hade han enbart taggat Kycklingen, hade jag överhuvudtaget inte reagerat men sen här då skriver han att "han vet att Kycklingen kommer att svara här", ja varför göra något överhuvudtaget, men som sagt var Berra menar bara väl, kanske den sydkinesiska havsluften:D
5555555555 Kan inte sluta skratta,, jo vi vet hur det blev såhär
Kanske sjögång 5555:wai::);)

1_201732217532262_ZCoLzqVnFYOdrlxDcOpWtuuScgYrmjDLlsXljsYp_jpeg.jpeg

Ser fint ut har goda vänner som åker dit varje år, verkar blivit förälskade i stället brukar väl hänga mest på ett ställe som heter Nature Bar tror jag det heter men besökte detta ställe förra året[emoji6]
94e7f5867f70369a32ae542aff1f6743.jpg
Hmm undrar vad det kan vara för ställe ...

Liknande trådar

Tillbaka
Topp