Business är bra mycket dyrare. Det vet väl alla?Varför kostnadmässigt samma och får reserabatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Business är bra mycket dyrare. Det vet väl alla?Varför kostnadmässigt samma och får reserabatt.
Inte alltid, man kan ta sista minuten vid boarding vilket jag gjort många gånger.Business är bra mycket dyrare. Det vet väl alla?
Okej. Det är mer än vad jag vet.Inte alltid, man kan ta sista minuten vid boarding vilket jag gjort många gånger.
Fan trodde du visste allt om Thailand efter par gånger på Kho Samui, lycka till...Okej. Det är mer än vad jag vet.
Oavsett så ska resan bokas en tid innan, eftersom jag vill ha möjlighet att möta upp henne i Stockholm. Så det blir en ordinarie biljett, ingen sista minuten.
Tack. Jag har fått de svar jag vill ha. Hon blir utan internet på flyget.
Jag har inte bett om spydigheter, nedsättande kommentarer och förlöjligande. Det får du gärna behålla för dig själv och hör inte till forumet (du kan ju alltid fråga moderatorerna hur de vill ha det). Lite vett och etikett, om jag får be. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.Fan trodde du visste allt om Thailand efter par gånger på Kho Samui, lycka till...
Du har ju svarat mig spydigt innan med din Kho Samui visdom så trodde inte det var nåt farligt utan lite same same, förlåt om du tog illa vid dig.Jag har inte bett om spydigheter, nedsättande kommentarer och förlöjligande. Det får du gärna behålla för dig själv och hör inte till forumet (du kan ju alltid fråga moderatorerna hur de vill ha det). Lite vett och etikett, om jag får be. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Om jag frågar något så är det för att jag vill veta. Inte för att tjafsa. Det finns så många andra som gör det redan i vår värld.
Jag lägger ner det här. Jag skulle kunna fråga vad du hakat upp dig på om Koh Samui, men jag struntar i det. Det är inte värt det.Du har ju svarat mig spydigt innan med din Kho Samui visdom så trodde inte det var nåt farligt utan lite same same, förlåt om du tog illa vid dig.
555 ha en god meditation kväll, 5555.Jag lägger ner det här. Jag skulle kunna fråga vad du hakat upp dig på om Koh Samui, men jag struntar i det. Det är inte värt det.
Nä. Nu ska jag meditera. Tjoflöjt!
När jag är i Thailand ligger dumfonen på skrivbordet hela dan, så jäkla skönt att slippa "beroendet"Mmm kan vara en bra övning för många.
Om tid finns skicka ett svenskt simkortOkej. Det är mer än vad jag vet.
Oavsett så ska resan bokas en tid innan, eftersom jag vill ha möjlighet att möta upp henne i Stockholm. Så det blir en ordinarie biljett, ingen sista minuten.
Tack. Jag har fått de svar jag vill ha. Hon blir utan internet på flyget.
Märkligt, Pattaya med dess omnejd som är så fantastiskt bra och där det finns allt att göra, varför då dricka alkohol vart och varannant dygnMen annars har du rätt inte super men dricker varje kväll nästan vart 3 nyktra kvällar i veckan.
Vad annat skall man hitte på....

Supa ensam hemma kan man göra var som helst, onödigt att bo i ett bardistrikt om man inte nyttjar utbudet.Märkligt, Pattaya med dess omnejd som är så fantastiskt bra och där det finns allt att göra, varför då dricka alkohol vart och varannant dygn![]()
Det gjorde jag fram till 2015-16 och det var helt förkastligt men sedan dess har druckit alkohol 15-20 gånger om året, nu bara vatten soda eller kaffe när jag sitter i min ensamhet.Supa ensam hemma kan man göra var som helst, onödigt att bo i ett bardistrikt om man inte nyttjar utbudet.
Vårat förhållande är ju inte lika blomstrande som det var för över 20 år men frugan har aldrig suttit och hållt mig fast i ett strypkoppel. Frugan håller nästan dagligen på med det hon odlar eller är ute i skog och mark där hon plockar allahanda ting som hon äter eller säljer så jag kallar det att sitta i min ensamhet när jag sitter här och hon pysslar med sitt. Träffar inte västerlänningar så ofta heller så därför tar jag en tur till Udon ungefär varannan månad för att jiddra med faranger dricka alkohol och bli full.Undrar hur vissas förhållanden är när dom ser sig som sitta ensamma trots fru och thai runt en. Har inget större intresse av att umgås med västerlänningar här nere och gör det oftast inte, mitt val.
Ok, vi är väl rätt täta och gör allt ihop nästan och umgås 24/7, kanske därför man skriver att man hamnar i luven på varandra ibland. Kanske umgås för mycket....Vårat förhållande är ju inte lika blomstrande som det var för över 20 år men frugan har aldrig suttit och hållt mig fast i ett strypkoppel. Frugan håller nästan dagligen på med det hon odlar eller är ute i skog och mark där hon plockar allahanda ting som hon äter eller säljer så jag kallar det att sitta i min ensamhet när jag sitter här och hon pysslar med sitt. Träffar inte västerlänningar så ofta heller så därför tar jag en tur till Udon ungefär varannan månad för att jiddra med faranger dricka alkohol och bli full.
Kanske bra för förhållandet att du är borta på jobb. Så blir det att umgås intensivt när du är hemma. Har själv ingen erfarenhet av det.Ok, vi är väl rätt täta och gör allt ihop nästan och umgås 24/7, kanske därför man skriver att man hamnar i luven på varandra ibland. Kanske umgås för mycket....
Under 9 år så när jag varit hemma så är det få timmar vi inte hållit ihop.
Ok, vi är väl rätt täta och gör allt ihop nästan och umgås 24/7, kanske därför man skriver att man hamnar i luven på varandra ibland. Kanske umgås för mycket....
Vi kan råka i luven på varandra precis när som helst, som idag på morgonen när jag såg att den lata svägerskan sovit här och jag sa lite spydigt till fruga, har du lärt syrran att diska än, för hon är här ofta och dricker och äter men verkar vara alergisk mot vatten diskmedel och disksvamp.Ok, vi är väl rätt täta och gör allt ihop nästan och umgås 24/7, kanske därför man skriver att man hamnar i luven på varandra ibland. Kanske umgås för mycket....