X-RAY Outlaw

Äsch vem bryr sig om big joke å annan Thai politik i värmen.
Kalla drycker, heta tjejer å bad som gäller nu.
Poolstolarna jag köpte var riktigt bra och blev en hit på poolpartyt, en gubbe tom somnade i poolen. Grymt bekväma och man varken fryser eller svettas, bara riktigt skönt så man vill inte gå upp.

Rekommenderas och funkar nog bra även i havet, ska ta med å testa vid nästa tripp till Koh Phangan. Tips är att blåsa upp den mindre kudden hårt och den större inte lika hård så det blir balans, då kan man sitta på tvären och ha kuddarna som armstöd.

https://www.lazada.co.th/-i307636342-s536854108.html?urlFlag=true&mp=1?
Jag hade en sån när jag hade pool, har ölhållare med.

FB_IMG_1555747077743.jpg

FB_IMG_1555747030155.jpg

FB_IMG_1555747052392.jpg

FB_IMG_1555747030155.jpg

Hej

Big Jokes efterträdare är i vart fall utsedd, det blev chefen för gränspolisen som tar över hans plats som chef över immigration.

1555747384277.jpeg

Pol Lt Gen Sompong Chingduang, commissioner of the Border Patrol Police Bureau, was transferred to lead the Immigration Bureau (IB) at a meeting of the Police Board presided over by Deputy Prime Minister Gen Prawit Wongsuwon yesterday (Apr 19). Photo: Bangkok Post

Thailand News: In Big Joke saga, border patrol boss gets last laugh

Mvh isan lover

Inte alls en sån, helt annorlunda, smidigare och faktiskt skönare och framförallt svalare då man sitter mer under vattnet.
Bara 2 flytkuddar med plasttyg i mellan.

Screenshot_20190420_151004_com.lazada.android.jpg

IMG_20190420_151507.jpg
Nej jag såg att det inte var en likadan, jag bara visa vad jag hade.
Inte testat den modellen du har så vet inte vilken som är skönast, bara vilken som ser skönast ut, (den jag hade ;) )

Nej jag såg att det inte var en likadan, jag bara visa vad jag hade.
Inte testat den modellen du har så vet inte vilken som är skönast, bara vilken som ser skönast ut, (den jag hade ;) )
Har typ likadan som du hade också men är mycket mer badkänsla i dom nya, din variant är mer för att ligga å sola. Köp å testa i havet, smidiga att ta med sig och funkar nog kanon om det inte är för höga vågor.

Äsch vem bryr sig om big joke å annan Thai politik i värmen.
Kalla drycker, heta tjejer å bad som gäller nu.
Poolstolarna jag köpte var riktigt bra och blev en hit på poolpartyt, en gubbe tom somnade i poolen. Grymt bekväma och man varken fryser eller svettas, bara riktigt skönt så man vill inte gå upp.

Rekommenderas och funkar nog bra även i havet, ska ta med å testa vid nästa tripp till Koh Phangan. Tips är att blåsa upp den mindre kudden hårt och den större inte lika hård så det blir balans, då kan man sitta på tvären och ha kuddarna som armstöd.

https://www.lazada.co.th/-i307636342-s536854108.html?urlFlag=true&mp=1?
Du skulle må ännu bättre om du släppte även svensk politik i värmen.
Passade dig för att bada i havet, där finns hemska saker som maneter, fiskar och vassa föremål på botten.

Tillbaka
Topp