Thai Newbie
Aktiv medlem
Vi kan tacka Trump idag för att det idag går att få 3.4689 Baht för en SEK, Wise hade bäst kurs idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför skickade du bara 13000? Jag skickade det dubbla med Wise.Vi kan tacka Trump idag för att det idag går att få 3.4689 Baht för en SEK, Wise hade bäst kurs idag.
![]()
Vad fick du för kurs?Varför skickade du bara 13000? Jag skickade det dubbla med Wise.![]()
3,46.Vad fick du för kurs?
Växlade lite ikväll och blev 3.43 i kurs.
Idag får du 3,47.Växlade lite ikväll och blev 3.43 i kurs.
Tyvärr inte Wises weekend kurs är 3.46.Idag får du 3,47.![]()
thaisnack.se
Nu förstår jag inte, inläggen handlar ju om kursen så jag har svårt att se något OT. Så farligt är det väl inte så länge det handlar om kursen.![]()
Allmänt thailandforum
Allt som förknippas med Thailand som inte passar in i något annat forum går bra att diskutera här.thaisnack.se
Fortsätt gärna ert snack om Bathen i denna tråd och sluta lägga massa OT här.
Posta i tråden 'Den rekordstarka Bathen
Den rekordstarka Bath:en | Allmänt thailandforum
Det är "hans" tråd, och han går alltid i taket om nån annan skulle råka skriva nåt i den.Nu förstår jag inte, inläggen handlar ju om kursen så jag har svårt att se något OT. Så farligt är det väl inte så länge det handlar om kursen.
Nu förstår jag inte, inläggen handlar ju om kursen så jag har svårt att se något OT. Så farligt är det väl inte så länge det handlar om kursen.

Be moderator flytta tråden då, nu ligger den ju i allmänt thailandforum, där har du inget självbestämmande om vad som skrivs i tråden.Ber om ursäkt, @Berralund. användandet ordet OT, var möjligtvis inte korrekt.
Önskar att bara att allt snack om kurser och Bath sker i korrekt tråd, där de kan svamla runt om allt och ingenting.
I detta fall är det "Den rekord starka Bathen" tråden.
Som du vet försöker jag att hålla låg profil i denna tråd men när det ska komma till guld & Bath.
@JBK.Ltd.![]()
Det är "hans" tråd, och han går alltid i taket om nån annan skulle råka skriva nåt i den.
Händer med jämna mellanrum......
Ja, att det blir diskussion på ett diskussionsforum är ju för j*vligt. Så kan vi inte ha det. Särskilt inte i öppet forum...Och för er andra, ja!
Jag startade tråden och försöker hålla den ren som möjligt är, det ska bara vara två innehåll guld kurs och Bath kurs.
Nått enstaka inlägg är acceptabelt, men att fylla tråden med allt och ingenting är inte okej.
Gör då det i tråden "Rekord starka Bathen", där det har babblats om allt och ingenting omkring detta ämne... @Frogfish
@JBK.Ltd.
"Inget ont menat!"
Så är det, jag kan flytta tråden om så önskas. Åtminstone jag uppskattar valutakurserna men lite on topic diskussioner skadar nog inte. Särskilt positivt är det när kursen går i nuvarande riktning.Be moderator flytta tråden då, nu ligger den ju i allmänt thailandforum, där har du inget självbestämmande om vad som skrivs i tråden.
Flytta tråden till funderingar och betraktelser så bestämmer du vad som är ot och vilka som får skriva i tråden.
55555 Berran pratar mycket försiktigt här.Så är det, jag kan flytta tråden om så önskas. Åtminstone jag uppskattar valutakurserna men lite on topic diskussioner skadar nog inte. Särskilt positivt är det när kursen går i nuvarande riktning.