Här var det, för stod och snacka med dom när skulle blanda.
Fan den var nog gammal, så ene stod och sköljde ut sur grädde och den andre försökte göra lite hårdare grädde i shaker som han stod och skakade.
Blev som sagt en kaffehalv med grädde, men ok, kanske borde va rabbaterad men gav mig extra cl.