Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

 
Så är jag van vid att en irish ser ut.
1781633240150.webp
 
Jo jag gillar också grädden lite mer som vispgrädde men såg något ”proffs” snacka om grädden skulle inte vara så hårt vispad. Märkte inte så stor skillnad förutom att den blandade sig lättare.
Här var det, för stod och snacka med dom när skulle blanda.
Fan den var nog gammal, så ene stod och sköljde ut sur grädde och den andre försökte göra lite hårdare grädde i shaker som han stod och skakade.
Blev som sagt en kaffehalv med grädde, men ok, kanske borde va rabbaterad men gav mig extra cl.
 
Här var det, för stod och snacka med dom när skulle blanda.
Fan den var nog gammal, så ene stod och sköljde ut sur grädde och den andre försökte göra lite hårdare grädde i shaker som han stod och skakade.
Blev som sagt en kaffehalv med grädde, men ok, kanske borde va rabbaterad men gav mig extra cl.
Ja mer volt brukar man inte tacka nej till :laugh2:
 
Tog mig en GT till för den första var sjukt god. Sommardrinken #1 :)
Arbetsdag imorgon tyvärr så man får hålla sig i skinnet. Vi stänger kl 15 imorgon och våra kunder lär stänga ännu tidigare så förväntar mig en lugn arbetsdag.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp