30 i topp öar för att turista.

Nu öppnas nya möjligheter att smidigt besöka Cebu från Thailand med direktflyg från Bangkok.
Philippines Airlines startar en ny linje i december.

Bjuder på kalla San Miguel eller några GT på beachen :):)

Har glömt sök på flygplatser så hittar vad dom har för bolag och vart dom flyger
Har letat i nästan två års tid utan att lyckas hitta ett direktflyg mellan Bangkok och Cebu.
Möjligt att det har funnits ännu längre tillbaka?

Så jag är säker på att det som startar i december är det första mellan Cebu och Bangkok.

Har letat i nästan två års tid utan att lyckas hitta ett direktflyg mellan Bangkok och Cebu.
Möjligt att det har funnits ännu längre tillbaka?

Så jag är säker på att det som startar i december är det första mellan Cebu och Bangkok.
Som jag skrev sök där hittar du alla världen flyglinjer

Som jag skrev sök där hittar du alla världen flyglinjer
Jag har roat mig med att kolla samtliga avgångar och ankomster under en hel vecka till Cebu och det finns ingen flight från Bangkok.
Samt inget direktflyg mellan dessa städer på flera av världens stora sökmotorer.

Går ej att söka mer efter något som inte finns.

Jamen tackar, jag har googlat och kollat olika alternativ men har avstått från Cebu mycket beroende på att det inte funnits direktflyg. Under 6000 bht ToR Bkk-Cebu direkt känns ju som ett vettigt alternativ när man måste ut ur landet en vända under vintern.

https://th.wego.com/en/flights/sear...8-02-01/economy/1a:0c:0i?sort=price&order=asc

Nu öppnas nya möjligheter att smidigt besöka Cebu från Thailand med direktflyg från Bangkok.
Philippines Airlines startar en ny linje i december.

Bjuder på kalla San Miguel eller några GT på beachen :):)

Kanske ska slå till. Det där lockar ju ;)

Jamen tackar, jag har googlat och kollat olika alternativ men har avstått från Cebu mycket beroende på att det inte funnits direktflyg. Under 6000 bht ToR Bkk-Cebu direkt känns ju som ett vettigt alternativ när man måste ut ur landet en vända under vintern.

https://th.wego.com/en/flights/sear...8-02-01/economy/1a:0c:0i?sort=price&order=asc

Kanske ska slå till. Det där lockar ju ;)

Jo, det är riktigt bra pris med den nya linjen. Tyvärr fanns den inte då vi bokade till Thailand så det blev via Manila och Thai Airways. Både dyrare och 4 timmar längre restid.
Men nästa trip kör vi direkt från Cebu istället från Manila.
Bättre och smidigare anslutningar för oss som ska starta från Dumaguete.

Tillbaka
Topp