Khon Kaen i topp.

Jag undrar hur många Pattaya 2 det fins i Thailand?
När jag var och hälsade på en dam bekant i en by utanför Nong Bua Lamphu som ligger vid en stor sjö var vi och badade vid något dom kallade Pattaya 2.
Finns nog många, dom ungarna som satt fast i en grotta, där fanns ju en sandremsa i grottan som hette Pattaya.

Pattaya, the name of the wind blowing from the south-west to the north-east at the beginning of the rainy season.

Ja då har du inte varit mycket i Khon kaen
Vars ä de likt var man än befinner sig, Tame f***n lika enkelspårit vars man än befinn sig...:rolleyes:. Oavsätt by eller större samhälle så sitter vita expats i grupp på "Coco" bar ofta i regi av nån företagsam engelsman istället för att umgås Thai och inhemsk resturant kultur? Har man åkt så långt fra hema så lär väl en viss nyfikenhet att ta del av den främmande kulturen finnas...eller? Jag klev av på alvar 2017 i landet o dom sällskap med vita skinn kan jag räkna på fem fingrar, har alltid varit uteslutande aktiviteter i och med Thai, hahaha:wai:.

Vars ä de likt var man än befinner sig, Tame f***n lika enkelspårit vars man än befinn sig...:rolleyes:. Oavsätt by eller större samhälle så sitter vita expats i grupp på "Coco" bar ofta i regi av nån företagsam engelsman istället för att umgås Thai och inhemsk resturant kultur? Har man åkt så långt fra hema så lär väl en viss nyfikenhet att ta del av den främmande kulturen finnas...eller? Jag klev av på alvar 2017 i landet o dom sällskap med vita skinn kan jag räkna på fem fingrar, har alltid varit uteslutande aktiviteter i och med Thai, hahaha:wai:.
Den närmaste med vitt skinn är här om jag springer på någon på Resco Lotus, dit har jag 11 km

Jag också, flera gånger. Käkade gott också förutom bad. Synd om det börjar lukta dy, det var inget problem då. Och man kan ju passa på att kolla lite på dinosaurierna i Phu Wiang samtidigt.
Det är en insjö och vattenmagasin så när det är torrperioder kommer dyn fram.
På andra sidan finns dammluckor och ett litet kraftverk.

Hittade två bilder från Ubolratana där Pattaya 2 ligger.

Väldigt långgrunt så inte konstigt att det lukter dy ofta

Screenshot_20230411-143538_Facebook.jpg
Screenshot_20230411-143610_Facebook.jpg

Liknande trådar

D
Svar
13
Visningar
3 K
A
A
Svar