Khon Kaen i topp.

 
Har nu i många år när jag besökt Udon bott på hotell för 4-500 Baht med helt okay rum för att vara i cirka en timma vaken tid. Bodde på Pannarai för många år sen där rummen kostade 1300 Baht med ynklig frukost men var ju till att kasta bort pengar jag kunde gjort något vettigt för.

Får hoppas att massturismen inte kommer till Udon, de kan hålla sig vid stränderna
 
Har nu i många år när jag besökt Udon bott på hotell för 4-500 Baht med helt okay rum för att vara i cirka en timma vaken tid. Bodde på Pannarai för många år sen där rummen kostade 1300 Baht med ynklig frukost men var ju till att kasta bort pengar jag kunde gjort något vettigt för.

Får hoppas att massturismen inte kommer till Udon, de kan hålla sig vid stränderna
Någon massturism i Isaan behöver vi nog inte vara oroliga över. Det är alldeles för långt från stränderna som du nämnde.
 
Jag undrar hur många Pattaya 2 det fins i Thailand?
När jag var och hälsade på en dam bekant i en by utanför Nong Bua Lamphu som ligger vid en stor sjö var vi och badade vid något dom kallade Pattaya 2.
Hej

Det finns väl även ett Pattaya både Chiang Mai, Koh Lipe och i Nong Khai fast där kallas stranden Pattaya Isaan.

Mvh isan lover
 
 

Liknande trådar

D
Svar
13
Visningar
3 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
G
Svar
10
Visningar
3 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp